Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
statistikk(mis)bruk på sitt beste. Propaganda kalles det i politikken. Men for all del, lever disse kortene opp til hypen skal jeg investere til høsten.

 

Det gjenstår å se, men det er mer spendende å se hvordan 4870 og 4870X2 kommer til å ytel i forhold til disse kortene. 3870X2 er tross alt historie snart, da kjønner jeg ikke vitsen at de prøver seg på slike statistikk(mis)bruk.

HD 4870 er jo strengt tatt ikke ment til å yte stort mer enn HD 3870X2, så å si at det er historie blir vel å si at 8800GTX ble historie når 8800GTS 512 kom ut. ;)

Altså, jeg tror ikke den grafen er så veldig langt fra virkeligheten egentlig.

For om den skal yte et hakk bedre enn 9800GX2 så må det jo en del til.

 

 

det er en dude på XS som kjører Zalman 9700 på sitt skjermkort. Usikker på hvilket kort det er da.

Link? :D

 

Endret av andrull
Lenke til kommentar

GTX260 blir nok et spennende kort. Dette året har jeg seriøst ikke skjønt meg på mitt skjermkort valg. Startet med 8800GTX, så til 8800GT før jeg igjen byttet til HD3870! Angrer noe sykt og vet ikke hvorfor jeg gjorde det heller. Har satt av 3000 kroner til nytt kort nå til sommern! :)

 

Edit: Hvor lenge før lanseringsdato pleier vi å få se noen benchmark? Har ikke fulgt med så mye i det siste. Er det noen få dager før eller på lanseringsdatoen?

Endret av anders!
Lenke til kommentar
Det forekommer jo litt copy-paste i feil vindu av og til.. vi må jo håpe.

Hehe ja :) Sitter å leter litt etter prisene på disse nye kortene. Trodde jeg så link til dette litt bak i tråden men fant det ikke. Noen som kan være vennlige å linke til disse? :)

 

Edit: Fant prisene. Litt over 3000 for GTX260 ja. Er ikke så alt for verst det. Blir nok bestilling til uka!

Endret av anders!
Lenke til kommentar
Det forekommer jo litt copy-paste i feil vindu av og til.. vi må jo håpe.

Hehe ja :) Sitter å leter litt etter prisene på disse nye kortene. Trodde jeg så link til dette litt bak i tråden men fant det ikke. Noen som kan være vennlige å linke til disse? :)

 

Edit: Fant prisene. Litt over 3000 for GTX260 ja. Er ikke så alt for verst det. Blir nok bestilling til uka!

 

$650 for GTX 280, $450 for GTX 260. Her spekulerer HW.no paa en pris i Norge for GTX 280 paa 4500,-

 

Edit: Bleh, too slow :p

Endret av MrGrandmother
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...