Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nvidia GT200 sucessor tapes out

 

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new...-sucessor-tapes

 

The GT200b will be out in late summer or early fall, instantly obsoleting the GT200. Anyone buying the 65nm version will end up with a lemon, a slow, hot and expensive lemon. Kind of like the 5800. It would suck for NV if word of this got out. Ooops, sorry.

 

Riktignok ikke noen spesielt paalitelig kilde, men jeg har tenkt paa dette helt siden G92b ble annonsert og GT200 bekreftet paa 65nm.

Lenke til kommentar

Jøss!

Lenge siden jeg har sett så mye hat i en artikkel.

Dette er andre artikkel på under en uke med BS og drittkasting!

 

Det er jo "The Inquirer" da, Se og Hør for hardware nytt som har vært litt på ATi siden av det hele siden 9700 dagene.

Uansett, hva "Se og Hør" skriver er ikke alltid sant og det meste kan du skyve under matta, men litt av det kan inneholde fakta.

Men hvor de henter alt ifra må du ikke spørre meg om, de har truffet ganske nært noe ganger til at de bare kan sitte å finne på ting.

Lenke til kommentar
Men hvor de henter alt ifra må du ikke spørre meg om, de har truffet ganske nært noe ganger til at de bare kan sitte å finne på ting.

Ting har tapt seg der, spesielt med hensyn på nVIDIA etter at Fuad forsvant derfra og startet sin egen side (Fudzilla)

 

Jøss!

Lenge siden jeg har sett så mye hat i en artikkel.

Dette er andre artikkel på under en uke med BS og drittkasting!

 

Betyr det at det ikke finnes noen planer om aa lansere GT200 med 55nm teknikk?

Det har jeg ikke sagt...

Lenke til kommentar

De som kjøpte 8800GTX ble nok veldig fornøyd med det kjøpet, da det var et kjempekjøp som var verdt hver eneste korne. (med tanke på hvor lenge det faktisk klarte å holde seg på topp)

 

Og dette til tross for en god krymping av kjernen til 65nm...

Så det trenger iikke nødvendigvis være et dårlig kjøp. Bedre skjermkort vil det alltid komme. Som regel bedre effektivitet og bedre kjøling ja, men ikke nødvnedigvis noe stort raskere.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Jeh håper og tipper at GTX 280 vil havne på 3500 etter par ukers hype-perioden.

 

Vel, 3500 / 649 = 5,39 og dollarkursen er på 5,10 så jeg lurer på hvor du mener fortjenesten skal komme ifra når man legger til momsen. Er nok usannsynlig med en multiplikator mye lavere enn 7 og det er evnt først etter en måneds tid.

Endret av T-2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...