Reeve Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Hehe, jeg skjønner deg. Jeg byttet ut mitt 8800 GTS 640 med et GTX 285, og oppgraderte til 4 GB minne. Det gjorde sitt, spesielt i GTA 4. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk mail fra evga, ny oppdatert gtx 295. http://www.evga.com/articles/00478/ Kanskje den bruker mindre strøm og mindre støy? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Er det ikke noen slarving om neste gen?? vi pleier jo alltid har tråder der vi leser repotasjer om 100% ytelsesøkning fra dagen kort og "tror" på de Endret 6. juli 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Fikk mail fra evga, ny oppdatert gtx 295. http://www.evga.com/articles/00478/Kanskje den bruker mindre strøm og mindre støy? http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=228292 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Høyere strømforbruk?! Patetisk Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Computer TV nevnte at Koolance har sluppet den første waterblock'en til GTX 295, 1 pcb nylig Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Informasjon om de første OEM-kortene basert på nVIDIA sine nye 40nm low-end produkter. (GT218 & GT216) The G210 works at 589MHz for the GPU, 1402MHz for shaders and 500MHz for 512MB of DDR2 memory. It features 16 stream processors, a 64-bit memory interface and supports DirectX 10.1 The GT 220 is a bit more serious and features 48 stream processors, a 128-bit memory interface and 1GB of GDDR3 memory. It works at a higher 615MHz clock for the core, 1335MHz for shaders and 1580MHz for memory. http://www.fudzilla.com/content/view/14574/34/ Foreløpig er 40nm GT21x brikkene kun tilgjengelig i mobilvarianter og for OEM-produsenter. Heldigvis har ikke nVIDIA gått i samme felle som AMD og lansert et produkt de ikke kan levere grunnet TSMC sine elendige 40nm yields. nVIDIA har blitt lovt større volum fra TSMC i august, så det er lov å håpe at TSMC har løst problemene de har med 40nm. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Interessant Noen anelse om disse vil finne veien til noen ThinkPad maskiner, og eventuelt når? Hvordan er strømforbruket sammenlignet med 9300M GS og Intel GMA 4500MHD? Gi meg en ThinkPad X200s, T400 eller T400s med et brukanes, men samtidig strømgjerrig og kjøling skjermkort løsning med HDMI eller Displayport, eller kanskje begge to? Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 atter en slesk navngivning fra nvidia da gtx280m bare er et krympa 8800gts/gts250 med lavere klokk om jeg har tolka denne slakten rett. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Interessant Noen anelse om disse vil finne veien til noen ThinkPad maskiner, og eventuelt når? Hvordan er strømforbruket sammenlignet med 9300M GS og Intel GMA 4500MHD? Gi meg en ThinkPad X200s, T400 eller T400s med et brukanes, men samtidig strømgjerrig og kjøling skjermkort løsning med HDMI eller Displayport, eller kanskje begge to? Vil tippe vi ser disse nye kortene i veldig mange maskiner når Intel laserer den nye platformen for mobile prosessorer basert på Nehalem. (Core i3, i5 og i7) for laptop. nVIDIA har fått veldig mange design-wins her, uten at jeg kan gå så mye inn på det. Strømforbruket blir ca. 15W og ca. 25W atter en slesk navngivning fra nvidia da gtx280m bare er et krympa 8800gts/gts250 med lavere klokk om jeg har tolka denne slakten rett. Fortell oss noe vi ikke vet. Det er gammelt nytt... Slesk navnegiving er noe begge produsentene er flinke til. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 var desverre lite nytt.men kanskje du har noe nytt om gt300?? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Gi meg en ThinkPad X200s, T400 eller T400s med et brukanes, men samtidig strømgjerrig og kjølig skjermkort løsning med HDMI eller Displayport, eller kanskje begge to? Ja takk Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Kortet ser faen men sykt ut! ASUS ROG GTX285 Matrix Safe mode button, I smell overclocking If ur own VBIOS crashes, u can push this button to recover. Mere bilder! Endret 1. august 2009 av Agrop Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Get sli for your P45 motherboard Endret 6. august 2009 av jallanissen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Uff og uff, som med alt annet brandet "Republic of Gamers" betaler du ekstra bare for ekstra mye bling, bling Hvor mye ekstra betaler du for den utgaven der sammenlignet med helt standard EVGA GTX285 osv da? Og hva ekstra av VERDI får du faktisk igjen for det? Ser enda på mitt Rampage II Extreme kjøp som noe av det dårligste jeg har gjort, hele Maximus og Rampage serien til Asus er jo bare et eneste stort salgs triks, du betaler mer for null og niks av verdi, alt du får sammenlignet med la oss si et P6T Deluxe er jo bare fancy lys og effekter, ikke noe ytelse eller overklokkingsfordeler Passe overpriset er det gjerne også *grøss* Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Uff og uff, som med alt annet brandet "Republic of Gamers" betaler du ekstra bare for ekstra mye bling, bling Hvor mye ekstra betaler du for den utgaven der sammenlignet med helt standard EVGA GTX285 osv da? Og hva ekstra av VERDI får du faktisk igjen for det? Ser enda på mitt Rampage II Extreme kjøp som noe av det dårligste jeg har gjort, hele Maximus og Rampage serien til Asus er jo bare et eneste stort salgs triks, du betaler mer for null og niks av verdi, alt du får sammenlignet med la oss si et P6T Deluxe er jo bare fancy lys og effekter, ikke noe ytelse eller overklokkingsfordeler Passe overpriset er det gjerne også *grøss* kjøp deg Classified du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå