007CD Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Så det du sier er at dine skjermkort fungerte fint i din kamerats maskin og derfor sender du dem inn i retur? Slik som jeg tolker det har han prøvd GTX 295 i en kompis sin maskin... Artifacts. Så har han prøvd 4870X2 i sin, Funket. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Så det du sier er at dine skjermkort fungerte fint i din kamerats maskin og derfor sender du dem inn i retur? Slik som jeg tolker det har han prøvd GTX 295 i en kompis sin maskin... Artifacts. Så har han prøvd 4870X2 i sin, Funket. Ja, stemmer dette:) Men har nå sitte å scannet for artifacts med ATi Tool i flere timer uten resultat. Fant ut noe veldig morsomt. Når jeg kjører benchmarking med Artifacts scannen til ATi Tools på, får jeg ikke artifacts i spille benchmarkene, men med ei gang jeg tar den av og starter testen på nytt, kommer de tilbake? Rart? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Er det noe nytt angående neste generasjons skjermkort? Altså GTX 3XX? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Du har jo et pussig lite rykte som svirrer rundt på Bit-Tech: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=166325 http://www.maxishine.com.au/index.php/news...-on-single-card Kommer nok til å bli veldig, veldig varmt det der, dersom det i det hele tatt blir noe av. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Fant et morsomt bilde om denne rykten/saken. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Fant et morsomt bilde om denne rykten/saken. sex wtb Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Du har jo et pussig lite rykte som svirrer rundt på Bit-Tech: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=166325 http://www.maxishine.com.au/index.php/news...-on-single-card Kommer nok til å bli veldig, veldig varmt det der, dersom det i det hele tatt blir noe av. Det der tror ikke jeg et sekund på. For det første, det ville betydd nesten en dobling i minnemengde per chip (på hver av PCBene er det 16 brikker, som skal ha totalt 1792 MB minne (112 MB per chip), mot 14 brikker på standard GTX 260 som er totalt 896 MB og 64 MB per chip. Jeg tror ikke det i dag er mulig å ha så mye på hver chip, og fortsatt ha så raskt minne. I tillegg er det ulogisk av Nvidia å skape et slikt kort, men bare med HDMI/DisplayPort-utganger, og bildene er uansett renderet i et 3D-program, altså de er ikke faktiske fotografier av et demontert kort. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Tviler litt på det selv. De høye produskjonskostnadene vil alene ikke rettferdiggjøre en eventuell lansering av dette kortet. Jeg trodde det var en dårlig aprilsspøk første gangen jeg leste dette, men kunne ikke finne datoen på nettsiden for når artikkelen var publisert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Klart det der bare er tull. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Fant et morsomt bilde om denne rykten/saken. Hoho.. Hvis ikke denne godsaken stinker av drivertrøbbel så vet ikke jeg Ikke nok med at drivere sliter med dobbeltkjernekort, men nå klasker de jammen meg sammen en "4-kjerner" også.. Og hvilke loadtemp må vel da ikke denne ha? 219c..? Bildet ble vel ikke lagt ut den 01.04 vel? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Nå kommer EVGA (02G-P3-1187-ER) med 2048MB. Ser ikke poenget i det da? Menmen jeg spiller jo ikke. EVGA e-GeForce GTX 285 SSC, 2048MB GDDR3, 2x DVI, TV-out, PCIe 2.0 (02G-P3-1187-ER) PS: De er på komplett, men ikke lansert enda. Fant dem ikke på evga. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 2GB kan muligens være kjekt om man planlegger flere slike i SLI eller TriSLI. Endret 15. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
hairball Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) hva slags tempetaturer har de med 275 under load/ideal? (tunge spill ala crysis etc) Endret 15. april 2009 av hairball Lenke til kommentar
SVD Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Du har jo et pussig lite rykte som svirrer rundt på Bit-Tech: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=166325 http://www.maxishine.com.au/index.php/news...-on-single-card Kommer nok til å bli veldig, veldig varmt det der, dersom det i det hele tatt blir noe av. Tviler også sterkt på dette, bare det at 16x PCIe v2 kommer til og bli en enorm flaskehals sier nokk. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har noe mer info om kommende nVidia-kort nå? Siste som vi hørte noe troverdig om var vel GTX 275, og det er jo kommet ut for en stund siden.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 40nm satsningen til nvidia har vell blitt utsatt, så vi får vell fort HD5xxx før et mid-range / valute 40nm kort fra nvidia? Og ikke noe GT300 før nærmere oktober om ikke senere? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 GT300 med over dobbelt så mange shaderprocs, 40nm og DX11 blir meget spennende å se. Jeg håper prisen havner rundt 4000,- som GTX 280 gjorde så blir det muligens et kjøp tidlig på meg, hvis ikke venter jeg nærmere jul. Så selger jeg evt. mitt GTX 285 eller putter det i en mindre brukt maskin. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hmm.. Kjøpte med nForce 750a-hovedkort i går, så jeg kan godt tenke meg å prøve SLi for første gang! Men da må det bli noen billigere kort enn GT300, hehe! Blir nok 2x GTS 250 tenker jeg hvis ikke det kommer ut noe annet før jeg kjøper.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Synd du gikk glipp av mandagstilbudet til komplett hvor de solgte GTS 250 til under 1/3 av prisen, kun 450,-! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå