Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei... Google biter ikke, men det gjør du! :p

Blir du sponsa av Google eller? Ser den kommentaren der fra deg ganske ofte ;)

 

Hehe. Er bare så ufattelig mange spørsmål rundt omkring her som tar 20 sekunder å finne ut av (hvis man bruker google såklart :tease:). Men greit, skal slutte og nevne det om det går noen på nervene :p

 

Edit: Men, var det ikke nVidia-diskusjon denne tråden var til ?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Lurer litt på noe kan GTX 280 og GTX 285 jobbe sammen i SLi?

Det er teoretisk mulig, men det er ikke åpnet for det i driverne desverre.

 

Teoretisk så kan vel alle i samme serie (eks GT200) jobbe sammen i SLI hvis driverene var "åpnet" for dette...? Ikke bare 280 og 285, men 260 og 295 også (i alle mulige varianter).

Er vel grunnet frykt for dårligere mersalg at dette ikke er en mulighet..?

Lenke til kommentar
Burde jeg sette opp GTX 295 i Quad SLi eller burde jeg vente på de nye kortene?

 

Hvor stor skjerm har du? Det er ingen vits for Quad på en 24", GTX 295 drar nesten alt av spill på denne oppløsningen, glatt jo.

 

Joa, men som du vet så er jeg blitt tatt av overklokkings bølgen og liker å se høye og fine resultater..

 

Og ja jeg kjører 24" Men jeg kan kjøre VLC i en annen skjem ved sina og den kan bli litt laggy hvis jeg spiller Crysis x]

Lenke til kommentar

Alt over 60 FPS er bare for moro og har ngenting å si på spillekvalitet/spilleopplevelse (øyene klarer ikke å se ekstra herligheten).

 

Overklokking er moro for en periode, for å ut en del ekstra av utstyret, gratis. Ellers er ikke så moro med ekstra 5000-kroners komponenter, tenker jeg.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er driver, mersalg, hardware, eller andre begrensninger, men hvorfor skal man kjøre en 280 i SLI med 260, når man vet at 280 vil nedgraderes til 260.

 

Jeg brukte kun GT200-serien som ett eksempel siden det er den det snakkes om i denne tråden nå. For å svare på din kommentar så er jo 260 i SLI bedre en kun ett 280 :whistle:

 

Men.. Jeg mener nå at det ikke burde være noen grunn for at 280 da skulle "nedgraderes" til 260 ved bruk i SLI sammen med ett annet 260. Mener nå at drivere burde kunne utnyttet kraften til 280 fuldt ut sammen med ett 260.

 

Har du 1 fin elskerinne og 1 stygg kone så blir jo ikke begge stygge om du har 3-kant med de :tease:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er posta før noe sted men...

 

http://www.techpowerup.com/85488/XFX_GeFor...s_Familiar.html

 

9800GTX+ blir GTX 250 (Hørte 9800GT blir GTX 240) med litt høyere klokkefrekvens. Første gangen (8800 -> 9800) var tja, greit, men to ganger nå? Joda, de vil ikke brenne inne med gammel tech, men det blir litt latterlig læll.

 

Edit: Sorry GTS 250, ikke GTX.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...