Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjølerom til PC? ok hehe

Det mest spennende jeg synes skjer på grafikksiden om dagen er dette.

Bygger verdens kraftigste grafikkmaskin

«server-side rendering»
Den blir designet for å bryte petaflops-barrieren og for å prosessere en million tråder på tvers av mer enn tusen grafikkprosessorer.
det vil si at innholdet prosesseres på serversiden før det sendes over til klienten. Dette skal kunne skje i sanntid over en vanlig bredbåndslinje.
Hensikten med maskin er altså at innholdsleverandører skal kunne levere dataspill, PC-applikasjoner og andre grafikkintensive applikasjoner
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

EDIT:

Trodde du mente lydkabelen som må kobles til kortet.

EDIT2:

Jeg kommer til å sprekke, så det blir et GTX 295 til 4495,- på meg. Helst Gigabyte, da jeg liker de helsvarte kortene. Kan noen skrike ut så fort de ser kortene til 4495,- på lager? Var på vei for å gå inn å handle nå hehe.

Etter noen tester på youtube gidder jeg ikke vente på at prisene skal synke.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Man får fortsatt med HDMI lydkabelen som kobles internt fra HK til skjermkort? Slik som fulgte med 9800GX2.

Nei ingen sån kabel, det så følger med er:

Farcry2

6 pins til x2 molex

vga til dvi

driver cd

quick start guide

og den kabelen Rudde93 postet som ikke har noe funksjon

Kan ver andre merker har mer / mindre med kortet.

Lenke til kommentar

Ok, da burde den tynne topins kabelen også fulgt med GTX 295, den fulgte med 9800GX2. Men jeg har en liggende, men greit å vite for andre. Takker.

EDIT:

Legger ved et litt dårlig mobilbilde(beklager kvaliteten) av kabelen som skal følge med for å gi lyd via HDMI utgangen:

post-38451-1232211334_thumb.jpg

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Huh, tror faktisk jeg så en sånn, bare at dette ga meg en Deja Vu følelse... Løper og sjekker

Den var der, under den grønne delen nederst i XFX eska :p

Der var faktisk den s-video (?) tingen og:P:P Og en HDMI-VGA (som jeg har 2 av), og en 6pin -> 2 molex.:D

Da vet jeg det og ^^

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Ikke lenge før vi kan forvente oss vannblokker til GTX 295 nå. :)

Koolance har lagt opp sin på nettsiden deres nå, riktignok uten pris og bilde, men den har en produktbeskrivelse under seg. :)

EK-skulle ha sin klar om to uker etter en eller annen messe Eddy var på. Så er vel ikke lenge før vi ser noe fra dem forhåpentligvis. :)

Aquacomputer har tegninger av sin ute på nettet nå, så det er mulig å se dersom dere søker på google. :)

Lenke til kommentar
Huh, tror faktisk jeg så en sånn, bare at dette ga meg en Deja Vu følelse... Løper og sjekker

Den var der, under den grønne delen nederst i XFX eska :p

Der var faktisk den s-video (?) tingen og:P:P Og en HDMI-VGA (som jeg har 2 av), og en 6pin -> 2 molex.:D

Da vet jeg det og ^^

ohh så det følger med? Får undersøke igjen senere då <.<

Edit: fant ikke jaja.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...