Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gikk det? :wee:

 

Yay, post 6464 :fun:

 

Det gikk dårlig,trodde posten leverte på lørdager siden det var ekspress over natten men der tok jeg feil gitt!

 

220kr rett i dass hehe,hadde jeg valgt vanlig frakt hadde jeg sikkert hatt den nå :p

 

Jeg har valgt express over natten og fått pakka på lørdag mener jeg på. Hadde nekta å betale for frakta, hvis jeg ikkje hadde fått den på lørdagen. Hensikten går jo bort med express over natten da.

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det? :wee:

 

Yay, post 6464 :fun:

 

Det gikk dårlig,trodde posten leverte på lørdager siden det var ekspress over natten men der tok jeg feil gitt!

 

220kr rett i dass hehe,hadde jeg valgt vanlig frakt hadde jeg sikkert hatt den nå :p

 

Jeg har valgt express over natten og fått pakka på lørdag mener jeg på. Hadde nekta å betale for frakta, hvis jeg ikkje hadde fått den på lørdagen. Hensikten går jo bort med express over natten da.

 

Ja,vet ikke hva slags vilkår som må oppfylles for og få den på lørdag,står ikke inne på posten sine sider?pakken min ble innlevert 17:40 på fredag,kanskje den på være innlevert før 15:00 for at ekspress skal ble levert dagen etter,hvis ikke så skal jeg ikke betale for de har tidsgaranti.

Lenke til kommentar
Hmm og jeg bare venter på å se GTX285 på lager et sted.

Er nok noen som har dem på lager, men du får dem ikke før den 15.01.09. Står den datoen på evga sine hjemmeside.

PS: Skal selv ha ett eller flere.

 

Win 7 beta:

OT: For ikke til å installere 32 bit versjonen, får en feilmeldeng i slutten, mangler en file sier meldingen. 64Bit versjonen har ikke netverk driver. Er på en amilo a1630. Så tilbake til linux på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...