Lolcat2016 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Til syvende og sist bryr jeg meg lite om navn, jeg er i stand til å skille så lenge butikkene kan oppgi produsentens produktnummer mm. Og det gjør alle nettbutikkene jeg pleier å handle i, så jeg ser ikke på dette som noe stort problem. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Greia er at Nvidia ikke vil at vi skal kunne skille på de. Så vi kan ende opp med like produktnummer om de virkelig vil sette hælen i søla. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Greia er at Nvidia ikke vil at vi skal kunne skille på de. Så vi kan ende opp med like produktnummer om de virkelig vil sette hælen i søla. Produktnumrene bestemmes av produsentene som anvender teknologien til Nvidia, ikke av Nvidia selv Dessuten er det vanlig praksis å bruke ulike produktnummer på nyere eller forskjellige produkter (selv når forskjellene er ganske små). Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som vet når butikkene legger ut korta til forhånds bestilling? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ok takk for svar,trodde butikkene hadde korta 8 januar jeg,da blir det og vente enda lenger da.. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) hmm, ser ut som en del av varmen fra gtx295 blir sendt ut i kabinettet.. om ikke all varmen? Endret 20. desember 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 70-80% går nok ut i kabinettet ja. Dette er (igjen) et kort som virkelig vil vise sin kraft med ordentlig (vann)kjøling Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 er det noen fordeler ved å bruke 2 PCB som Nvidia gjør i forhold til 1 PCB som ATI/AMD? Billigere kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Som nevnt tidligere her reduseres jo R&D-kostnadene (research and development) drastisk. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hva tror dere egentlig trenges for å kjøle dette monsteret? Har et par radiatorer fra Swiftech nå (MCR-320 og MCR-220 + en MCP-655.) Men får evt. kjøpe en MCR-320 til dersom det behøves. Skal ikke kjøle mer enn en i7 920, NB og dette kortet. Så teknisk sett burde det jo holde, men er litt usikker på hvor mye varme dette kortet egentlig utvikler. Endret 21. desember 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Ca 250W at best vil jeg tenke. Så en trippelrad skal i teorien være nok til systemet ditt. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Skal ikke se bort ifra at de faktisk får samme nummer - virker som Nvidia virkelig trenger å selge ut 65 nm-kortene Hadde det ikke vært bedre om de hadde holdt 55nm versjonene "skjult" før de hadde fått solgt 65 nm kortene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Nja, nyheten om at man kan få 55 nm-versjoner vil nok gi salget et lite løft. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Nja, nyheten om at man kan få 55 nm-versjoner vil nok gi salget et lite løft. ser vel ut som om de er spesifisert i butikk GTX 260 Core216 55nm Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Måtte bare norske nettbutikker, eventuelt andre produsenter enn EVGA følge det eksemplet Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Fikk svar fra Norek idag: (Please keep the subject when replying to this mail.) Hei. Nei, ingen av de vi har er 55nm, når de kommer så vil disse dukke opp på webben med egne v.nr merket med dette. Mvh Arne S. Norek.no NB! Alle tilbud har forbehold om endringer i valuta og skrivefeil. Da burde det jo ikke bli noe problem! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Blir denne oppdatert noe mer, eller må jeg se etter andre kilder? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Vel, vi bruker vanligvis å bare linke direkte i tråden - men skal ikke se bort ifra at jeg setter meg ned og går over første / andre-post om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå