Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig kommer'n?

Nvidia 270, 290 and GX2 roll out in November

EITT:

Oops KaareAbdullah klarte det før meg.

Den var vel ikke akkurat overoptimistisk den artikkelen. :p

Gjenstår å se om disse nye kortene faktisk har nevneverdige forbedringer, og ikke bare er laget for å melke markedet. Men om de ikke er gode nok til å være en slags konkurrent ift. 4xxx-serien ville de kanskje ikke blitt sluppet?

Lenke til kommentar

Det er finnes ingen tester anda, og det er ikke lett å si hvordan disse kommer til å bli. "Den var vel ikke akkurat overoptimistisk den artikkelen", fordi de folka skriver rett fra magen uten noen tester eller holdbare holdepunkter. :p

Det positive er at disse kommer til å påvirke dagens priser, men høy dollarkursen kan ødelegge mora, også. La oss håpe at vi får ett par bra og rimelig kort, og fornuftig dollarkurs, da kan vi se stor prisfall på dagens kort, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Virker som det også er krona som synker siden også EUR har steget en del ift. NOK. Men USD er jo helt på racertur ift. NOK. Oppe i 6.548 NOK for 1 USD nå.

Blir spennende å se hvordan denne utviklingen går mot jul når ting har skjedd så raskt bare på en måneds tid.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Blitt en liten valuta diskusjon her, men tror ikke kr fortsetter å synke, vil nok heller styrke seg i månedene framover, ikke lett å spå slikt, men Norge har styrt unna det verste av krisa så egentlig ingen grunn for inflasjon.

Her er forresten beta 180.10 nvidia driveren med Bigbang2 (kun vista 64bit)

Lenke til kommentar

30% ytelsehopp i farcry2 (slippes i morgen)det vikrer jo veldig lovende, skjønner ikke helt hva de har gjort for å få slike hopp, men vi kan jo bare håpe. Da du duger g92 min enda en stund. Farcry2 skulle vist gi 30% ytelse med quad core :yes: (som jeg og har)spørs om det ikke blir litt gaming i helga :thumbup:

Edit: Det bilde der e helt sykt, veldig spent. Laster ned drivere nå!

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Akkurat når det gjelder crysis så tror jeg de har tweaka driveren til det lenge, men klart testeren er noe inhabil. Men er jo vesentlig økniing i GRID og vantage, med flere så gleder meg værtfall til Farcry2

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...