Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dumme og deilig henger ofte sammen, vet du.

Jeg tror ikke på dagens GTX 260 og GTX 280, de er altfor "dumme". Men hvis nyhetene stemmer (slik at vi kan få en GTX 260 55 nm, med flere shaders og høyre frekvenser, og rimeligere pris) da kan plutselig 8800GTS 512MB historien gjenta seg, og kan plutselig bli litt deiligere enn flere i denne tråden kan fordra.

Joda, men tror du AMD sitter og tvinner tommeltotter? :p Tipper de har en kontra-plan som kan sette en liten krymping fra NVidia på plass.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på dagens GTX 260 og GTX 280, de er altfor "dumme". Men hvis nyhetene stemmer (slik at vi kan få en GTX 260 55 nm, med flere shaders og høyre frekvenser, og rimeligere pris) da kan plutselig 8800GTS 512MB historien gjenta seg, og kan plutselig bli litt deiligere enn flere i denne tråden kan fordra.

Joda, men tror du AMD sitter og tvinner tommeltotter? :p Tipper de har en kontra-plan som kan sette en liten krymping fra NVidia på plass.

Vi får se, forrige gang noe lignende skjedde fikk vi 8800GTS 512MB som ytet nesten like bra som 8800GTX, mens kostet under halve prisen. Hvis dette gjentar seg nå igjen, da vil det nok tvinge ATI's tommeltotter ut. Jeg tror at det vil bringe billigere og bedre GPU fra begge leiere og bedre tider for oss forbrukere. Mange tror at konkurransen er over, men du har rett. Det vil føre ti en ny runde, og det virker at moro har nettopp startet.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Vi får se, forrige gang noe lignende skjedde fikk vi 8800GTS 512MB som ytet nesten like bra som 8800GTX, mens kostet under halve prisen. Hvis dette gjentar seg nå igjen, da vil det nok tvinge ATI's tommeltotter ut. Jeg tror at det vil bringe billigere og bedre GPU fra begge leiere og bedre tider for oss forbrukere. Mange tror at konkurransen er over, men du har rett. Det vil føre ti en ny runde, og det virker at moro har nettopp startet.

Hvor mye krymping var det fra gtx til gts? (litt for opptatt med noen kjemioppgaver jeg må ha ferdig til i morra til å google meg ihjel på det der :p )

Lenke til kommentar
I has DICE-pot for 9800GX2 :devil:

Synes det er mye snakk og lite håndfast av deg i det siste Weelman :dontgetit:

Hva med å komme med noen resultater og slikt som vi liker? :D

Få ut fingeren og klokk pac-man sitt utstyr til hekkefjell :dribble:

Vet, beklager :huh:

Helga pus, helga..

Siste sakene er på plass nå, skal prøvemontere litt på 4870 i morra - også venter jeg på 4870x2 :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...