aleksanderro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei, Jeg har tenkt å skaffe/ønske meg til jul nye ørepropper til iPod nano som jeg kjøpte her om dagen. Synes de som følgte med ikke var noe særlig. Krav: 1. De være behagelig å ha i ørene. 2. God lyd, spesielt bass. 3. Ledningene må holde bra, sånn at man ikke har de 1 måneden så går ledingen inn til sele øreproppen. 4. Maks 400kr Takk for oppmerksomheten! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skal du ha noe bra så må du nok en god del opp fra 400 kr. Har hørt disse er veldig bra på det med bass. Men det kan bli litt mye bass da- Bose TriPort In-Ear Koster da mer en det du ville bruke, men bortsett fra det så ser det jo ut som dem skal passe deg bra Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 De var litt i det dyreste laget... Men har sett på disse, og de har fått gankse mye skrytt på flere tester jeg har lest. De er heller ikke så dyre, så er det noen som har erfaring med det eller? Lenke til kommentar
Trondhe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Et par plugger som er veldig gode for prisen er Koss In-Ear. MEN, veldig viktig at du prøver de før du kjøper de, for mange er utrolig misfornøyd. De er også vanskelig å tilpasse øret og har en spesiell løsning når det gjelder komfort. Disse koster drøyt et par hundrelapper, og har super lyd for den prisen(Dette forutsetter at man klarer å bruke dem riktig). http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...37;c:36134;r:pg Har hørt mye godt fra Sony pluggene. Litt usikker på hvilken modell det var snakk om, men den kostet rundt 400-500 kroner. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vil anbefale deg p sjekke ut senheiser CX-300 som har blitt anbefalt utallige ganger på dette forumet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for hjelpen alle! Blir nok til at jeg går for Sony MDR-EX71SL. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hei, Jeg skal kjøpe meg Sony MDR-EX71SL idag, så er det noen som vet om noen butikker i Bergen som selger det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå