Swafty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Vet ikke om det egentlig er så morsomt, men det hørtes litt dumt ut hvertfall Prøvde å installere dmsn da jeg fikk denne feilmeldingen når jeg starta installasjonen. Må skaffe en annen kopi av programmet og kjøre på, her må det kjøres på og man må ikke gi opp! Kjjøøøør på! Endret 4. desember 2007 av Overdox Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ser jo at det er fiksa på da Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 ser jo at det er fiksa på da ? Eneste jeg fiksa på er og klippa det ut og limte inn i paint for å lagre det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Her er på en måte et nytt bilde av det hele liksom, hvis du skjønner, hele screenshottet på en måte.. Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så gjør det enkelt. vis oss hvos vi andre kan få tak i den filen, og teste selv. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Så gjør det enkelt. vis oss hvos vi andre kan få tak i den filen, og teste selv. nørds azz.. trykk på download from US http://www.softpedia.com/progDownload/dMSN...nload-3682.html Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så gjør det enkelt. vis oss hvos vi andre kan få tak i den filen, og teste selv. Er da ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 haha, tards, ass.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ser jo at det er fiksa på da Hvordan ser du det? Hvis det er de prikkene rundt teksten du tenker på, så er det jpeg-støy fra komprimeringen av bildet. Derfor bruker jeg kun png når jeg tar screenshot. Png -et bedre bildeformat! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ser jo at det er fiksa på da Hvordan ser du det? Hvis det er de prikkene rundt teksten du tenker på, så er det jpeg-støy fra komprimeringen av bildet. Derfor bruker jeg kun png når jeg tar screenshot. Png -et bedre bildeformat! ahh ok. såg jevli skeptiskt ut skjønner du Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kaster en Repair spell på den (Rep +50 Level 30). Se om det virker nå da.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kaster en Repair spell på den (Rep +50 Level 30). Se om det virker nå da.. RESIST RESIST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå