bennybanan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lurer på om det finnes noen pakketilbud med et par spill og ekstra håndkontroller... Samma hvilken versjon det er av PS3, men bare ikke prisen overstiger 4500kr. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) www.dinpris.no / www.kelkoo.no og nei, eneste pakken som er TILGJENGELIG på dagen er Starter pack med 2 spill og 2 håndkontrollere, 60gb verjon.. og den koster 5000kr. Andre tilbud er uvesentlige ettersom de ikke er på lager noen plass Alternativet er å kjøpe 40gb til 3500kr på Spaceworld og kjøpe alt annet utenom. Import er jo og et alternativ seff.. Endret 4. desember 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Fant nettop ps3 for 3399kr hos elprice, mulig jeg stikker inn der nå Forslag til spill? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fant nettop ps3 for 3399kr hos elprice, mulig jeg stikker inn der nå Forslag til spill? bare på nett.. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har bestilt fra elprice.. De får dem på fredag og sender ut fredag/lørdag.. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 uncharted og Cod4 er begge kjempe bra spill Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Are you sure? I følge eposten min så får di dem tisendt i morgen, og da får di kanskje sendt ut alle til Fredag. Kan hende di tar feil igjen altså. Men kryss for all del fingrene dine Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Var nettop å kjøpte PS3 3499 hos spaceworld. gadd ikke vente Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var nettop å kjøpte PS3 3499 hos spaceworld. gadd ikke vente Også sitter du her og henger ? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fant nettop ps3 for 3399kr hos elprice, mulig jeg stikker inn der nå Forslag til spill? bare på nett.. Nesj.. du får da vitterlig kjøpt denne i butikkene dem og. Eller i vertfall reservere der, siden varen ikke er på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå