Gå til innhold

Når tror du det kommer en ny xbox og ossen tror du den vil være?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del håper de aldri slutter å ta betalt for Xbox LIVE.. Vil heller ha en Killer tjeneste, enn gratis skvip uten fremgang.

X-tatic som den vil hete blir en lydløs liten sak med innebygd HD-DVD, 3 HDMI utganger (for tilkobling av den opptimale Forza 5 setupen med 3 skjermer), trådløs båndbredde for 12 håndkontrollere maks.. (Du har jo mulighet for 3 skjermer, så hvorfor ikke 12 player splitt screen??), innebygd WiFi (for de som vil ha denslags)... Det hele blir styrt med hand gestures og full body motion capture.. Dette har jeg salvsagt fått høre fra sikre kilder.. altså en kompis som har en kompis som jobber tett på selveste big Billy G.. Men dere får ta det for det er.. :p

Lenke til kommentar
Jeg for min del håper de aldri slutter å ta betalt for Xbox LIVE.. Vil heller ha en Killer tjeneste, enn gratis skvip uten fremgang.

X-tatic som den vil hete blir en lydløs liten sak med innebygd HD-DVD, 3 HDMI utganger (for tilkobling av den opptimale Forza 5 setupen med 3 skjermer), trådløs båndbredde for 12 håndkontrollere maks.. (Du har jo mulighet for 3 skjermer, så hvorfor ikke 12 player splitt screen??), innebygd WiFi (for de som vil ha denslags)... Det hele blir styrt med hand gestures og full body motion capture.. Dette har jeg salvsagt fått høre fra sikre kilder.. altså en kompis som har en kompis som jobber tett på selveste big Billy G.. Men dere får ta det for det er.. :p

Tror ikke HD DVD er noe lenger når neste generasjons konsoller kommer. Og HDMI er sikkert byttet ut med noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du tuller? det er bare snakk om 3-4år før vi ser en ny box, HD-DVD og HDMI har så vidt begynt

disse foramtene har lang tid igjen. HDMI er jo den nye scarten, man så jo hvor lenge det varte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
du tuller? det er bare snakk om 3-4år før vi ser en ny box, HD-DVD og HDMI har så vidt begynt

disse foramtene har lang tid igjen. HDMI er jo den nye scarten, man så jo hvor lenge det varte.

Er det du sier om x tactic sant?

hæ?

Lenke til kommentar

Ja, x-tactic er helt ekte. Jeg var på ett insider møte med Microsoft Norge og prøvde den, helt vill! Den emulerer 360 spill helt sinnsykt bra, fikk 180fps i CoD4/Halo 3! Med 6player splitscreen! Var en jævlig nedtur å spille på den vanlige 360'n etterpå.. Menmen, er bare 4 og ett halv år igjen! :D

Lenke til kommentar
It's almost two years to the day since Microsoft launched the Xbox 360. So you would expect its successor to be well on its way towards fruition. But Microsoft has dropped only a few subtle hints about what form it could take, and hasn't provided any details.

The most significant statement so far has been about timeframe. Supposedly, the next generation Xbox will arrive next decade, possibly 2011 or 2012.

So here's the bottom line for the Xbox in 2011, based on current trends and what we know is happening over the next few years. Check back here in 2011 to see if we were right!

* CPU/GPU - Integrated chip with 16 x 5GHz processor cores, 32 x 2GHz graphics cores

* Memory - 8GB GDDR8

* Media - Dual-format HD-DVD/Blu-ray drive for backwards compatibility and movies

* Storage - 4TB hard disk for online game (and movie) delivery

* Built-in camera - for gesture-based control

* Built-in microphone - for voice-recognised control

http://www.tech.co.uk/home-entertainment/g...true&page=1

Lenke til kommentar
Ja, x-tactic er helt ekte. Jeg var på ett insider møte med Microsoft Norge og prøvde den, helt vill! Den emulerer 360 spill helt sinnsykt bra, fikk 180fps i CoD4/Halo 3! Med 6player splitscreen! Var en jævlig nedtur å spille på den vanlige 360'n etterpå.. Menmen, er bare 4 og ett halv år igjen! :D

Var på møtet selv, og det var utrolig moro å spille med deg og de andre gutta. Litt småskeptisk til den chipen som vi fikk satt inn i nakken, det klør litt baki der, men det går vel over, og så er det jo sånn at man skal lide litt for de teknologiske fremskrittene her i verden. Tross alt er jeg trådløs nå, og alt hva jeg gjør i hverdagen overføres direkte via nærmeste Wlan til MS sine servere og videre derfra ut i det nye topphemmelige RPG-spillet til MS. På denne måten vil hva jeg spiser, om jeg trener eller sløver osv. utvikle karakteren min i spillet.

Lenke til kommentar

Ja, det var du som var han nyeste arbiter karen? :)

Selv så var jeg nr2 på den første skjermen, men som du sa, er litt skeptisk til den chippen.. Hver gang jeg er hos venner med ps3 føler jeg ett lite støt.. Rart det der!

Edit. Men det real-life mmorpg'et virker kult da! Husker du når det kom ut igjen? Jeg husker ikke så bra hva som skjedde rett etter chippen..

Edit 2. Eller var det slik at det var classified..? *se seg rundt og innbille seg at det banker på døren*

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Ja, det var du som var han nyeste arbiter karen? :)

Selv så var jeg nr2 på den første skjermen, men som du sa, er litt skeptisk til den chippen.. Hver gang jeg er hos venner med ps3 føler jeg ett lite støt.. Rart det der!

Edit. Men det real-life mmorpg'et virker kult da! Husker du når det kom ut igjen? Jeg husker ikke så bra hva som skjedde rett etter chippen..

Edit 2. Eller var det slik at det var classified..? *se seg rundt og innbille seg at det banker på døren*

Løyner!!!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kunne ikke vært mer enig i akkurat det der! Betaler mer enn gjerne 499 spenn i året for en så knallbra tjeneste som Xbox Live. En betalingstjeneste kan man forvente litt av, og da blir varene levert, mens en gratistjeneste kan det ikke forventes noe av, ergo blir det skvip og litt blanda drops.

Lenke til kommentar
It's almost two years to the day since Microsoft launched the Xbox 360. So you would expect its successor to be well on its way towards fruition. But Microsoft has dropped only a few subtle hints about what form it could take, and hasn't provided any details.

The most significant statement so far has been about timeframe. Supposedly, the next generation Xbox will arrive next decade, possibly 2011 or 2012.

So here's the bottom line for the Xbox in 2011, based on current trends and what we know is happening over the next few years. Check back here in 2011 to see if we were right!

* CPU/GPU - Integrated chip with 16 x 5GHz processor cores, 32 x 2GHz graphics cores

* Memory - 8GB GDDR8

* Media - Dual-format HD-DVD/Blu-ray drive for backwards compatibility and movies

* Storage - 4TB hard disk for online game (and movie) delivery

* Built-in camera - for gesture-based control

* Built-in microphone - for voice-recognised control

http://www.tech.co.uk/home-entertainment/g...true&page=1

For det blir ikke å koste $$$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...