Painapple Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har musikk prosjekt på skulen, og trenger eit redigeringsprogramm til musikk. Me har tenkt å klippe sammen sanger og slikt, og lage ein tecno sang. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du kan jo prøve Audacity som er enkelt å bruke og helt gratis. Du finner den til nedlastning på nettsidene deres. Er mye mulig at dette er nok til deres bruk, selv om Audacity har sine begrensninger. Jeg vet ikke om dere er villig til å betale noe for programmet eller om dere i det hele tatt trenger å gå så langt? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du kan jo prøve Audacity som er enkelt å bruke og helt gratis. Du finner den til nedlastning på nettsidene deres. Er mye mulig at dette er nok til deres bruk, selv om Audacity har sine begrensninger. Jeg vet ikke om dere er villig til å betale noe for programmet eller om dere i det hele tatt trenger å gå så langt? Får ikke dette til å funke... Trenger man noe ekstra for å klippe mp3 filer? KsG Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ops, der funka det visst... Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan får du til å klippe uten en del av en sang? Sliter med det jeg,,,skulle klippet ut ett min i midten av en sang for å ha som ringetone:p Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan får du til å klippe uten en del av en sang?Sliter med det jeg,,,skulle klippet ut ett min i midten av en sang for å ha som ringetone:p Merk det området du vil ha med, trykk så ctrl+T, eller gå i "rediger"menyen og velg beskjær. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå sliter jeg igjen. Virker som om den bare vil virke sånn en gang i blant... Får feks klippet ut lyd et par ganger, så funker ikke det på en stund... Ksg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå