Thomas :-) Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fordi jeg skal byggen ny datamaskin i somme. jeg spør de hva best minne , Hovedkort og Prosessor ? :wink: Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 I sommer ja, mye forandrer seg i løpet av den tiden gutten min! :wink: Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Æww... Her kan du få omtrent like mange svar som det finnes lopper på bikkja til naboen. Dessuten er det annonsert en hel drøss med ny hardware i løpet av våren og sommeren, noe som ikke akkurat gjør saken bedre Dessuten, hva skal du bruke den til? Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Hva har du fra før? Har du tenkt å overklokke saken? Hvis jeg hadde hatt dyp lommebok og skulle ha gått og handlet i morra så ville jeg kanskje ha holdt en knapp på Intel PIV 3.06 GHz, Asus P4PE og Corsair XMS3500, men AMD er ikke langt bak. Dessuten begynner vel de første CPU'ene fra AMD med Barton-kjerne å dukke opp over dammen i neste uke og Intel har vel annonsert 3200 MHz i mars eller deromkring... Det er langt til sommer'n og nyhetene kommer på løpende bånd, så hvem vet Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Æww...Her kan du få omtrent like mange svar som det finnes lopper på bikkja til naboen. Ja, men naboen har ikke bikkje... Dr3 <nitro fueled> Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Til sommeren ja .. blir vel springdale da kanskje .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå