Vegard_Haug Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Teorier om flyt og innlevelse. Se videoen Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg aldri har sett noe lignende av utviklerdagbøker tidligere. Fokuset var noe annerledes enn det jeg forventet, og må si at tankegangen bak hvordan de lager spill virker interessant. Ønsker dem lykke til med å gi spillet riktig mengde "flow". Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Virket litt kult, kanskje noe jeg bør sette meg litt dypere inn? Veldig mange bra spill som kommer ut for 360'en nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Godt laget video. God markedsføring. Da gjenstår det vel bare å se om videoen var laget for å "bevise" at dette spillet faktisk blir veldig bra... eller om videoen var laget for å selge nok et middelmådig spill, laget med for mye penger på for kort tid. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Godt laget video. God markedsføring. Da gjenstår det vel bare å se om videoen var laget for å "bevise" at dette spillet faktisk blir veldig bra... eller om videoen var laget for å selge nok et middelmådig spill, laget med for mye penger på for kort tid. Spillet har vært i utvikling siden 1999... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg