Gå til innhold

Innohldet i PC'en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dual amd 1800+

Asus geforce 4 Ti4400 (128 MB)

1024 MB reg. ecc ram

480 GB hd plass

Promise Fasttrack tx4 raid kort

Soundblaster Audigy 2

Chieftech Scorpio bigtower m/ enermax 431W power

Pioneer DVD brenner 2x/8x4x40x

Liteon 48x brenner

mer? *tenke*

ah!

1x 92mm vifte

4x 80mm vifte

og..selvfølgelig

alle er temperaturstyrte!

Lenke til kommentar

ABIT KT7A-lite, AMD Athlon XP 1800+(OC~2000+ eller.no sånt), 2x256MB DDR SDRAM, NEC FDD, LG 48/16/48x CDRW, Pioneer DVD-115 sonefri, AOpen HX45A powersupply, rammer og resten av kabinettet (unntatt utsiden, som strengt tatt ikke er 'innhold'), 2xMaxtor 80GB HDD, 3C905B NIC, SF256R lydkort, ASUS V8200ti2 Deluxe DDR (64MB), noname vifte grabbet fra en annen strømforsyning, HDD LED-kontroller for 3 ekstra LEDs designet og loddet av meg selv (basert på 74LS[etellerannet]), støv, Monty Pythons Flying Circus DVD disc 5 (som for øyeblikket snurrer meget fort), støv, luft etc.

Lenke til kommentar

Slike tråder er helt unødvendige. Jeg oppfordrer folk til å ikke svare på denne. Det er bare bås, vi har sett folk sette sine PC spesifikasjoner i signaturen og gitt våre klager for dette. Hvorfor skal vi da ha en hel tråd hvor vi kan lese hva andre eier. Det betyr ingen ting, det er ikke til noe hjelp, det blir rett og slett en skryte tråd.

Dette kan føre til at noen føler at de har en for dårlig maskin, som igjen kan føre til at de bruker penger på å oppgradere, eller kjøpe ny PC. Det er ikke tull en gang. Det skal lite til for å påvirke enkelte personer. Dette gjør at noen kan som sagt bruke penger på noe de tror de trenger. Slutt med dette!

:grumpy:

Lenke til kommentar
Dette kan føre til at noen føler at de har en for dårlig maskin, som igjen kan føre til at de bruker penger på å oppgradere, eller kjøpe ny PC.

Da skal vi alle slutte å legge ut artikler om nye komponenter på markedet, linker til webshops, reviews, previews, og ikke minst bilder av CaseMods!!! Alle: HØR PÅ GRIMMY! HAN ER SMART!

Dette gjør at noen kan som sagt bruke penger på noe de tror de trenger. Slutt med dette!

:grumpy:

Hmm.. To hender i været de som har utstyr de ikke trenger. :woot:

To hender i været de som IKKE angrer på at de har kjøpt det. :woot:

Har btw: Intel P4 2.4 @ 2.8, MSI MAX2 B-Fir, 120GB Seagate Barracude V, 80 GB WDC 8MB cache, GeForce 2, osv... Og seff en kald katode...

Lenke til kommentar

Chieftec fullt svart tårn med usb/firewire i front som jeg fan ikke får koblet til, Samtron 96P drittskjerm, SB Audigy, Trust superdritthøyttalere (heldigvis har jeg stereoanlegg også :D ), Swiftech MCX4000/120mm Titan Alu, 5 stk Papst 80mm 19 db, Sunbeam Rheobus, Plextor 24/10/40, Asus 56X CD-ROM (for tiden byttet ut med en DVD-spiller), og i tillegg har jeg lånt et TV-kort.

Og så var det siggen da:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...