MrUrge Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Thermaltake Kandalf med vannkjøling lurer jeg på om jeg skal kjøpe, men lurer på noen enkle ting: Hva slags deler kjøler vannkjølinga på? Noen som har det og vil si noen få ord om kabinettet? Er vannkjølinga bra eller bare no sånn billig-shit som fort blir ødelagt eller får lekasjer osv? Endret 4. desember 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
Torsteinator Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 et videoreview av det kabinettet Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp har sett den.. Men kan noen si meg om prosessorkjølinga passer til Abit Fatal1ty AN9 31x hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skal passe, men vær obs på at du må lydisolere pumpa temmelig godt... Kan med fordel bytte ut nipler og tank med en gang den kjøpes, min mening i hvert fall. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jaja, da var den bestilt og jeg henter den i morra Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Lykke til med montering og sist men ikke minst. Enjoy! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Lykke til med montering og sist men ikke minst. Enjoy! Takk takk, den er allerede montert ! Satt med en kompiss fra halv 2 til 9 om kvelden da vi først ble ferdig, vi rydda bort kabler osv, så tok sin tid Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Legg opp noen bilder da Gjerne kommenter litt om positive og negative ting med det også Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Her er 2 bilder, det ene bilde ble litt skurrete, men men.. Fikk hvertfall rydda kablene godt.. Jeg synes vannkjøling er helt toppers, det ser for det første ikke så veldig stygt ut og kjøler bra! Men en ting som var litt dumt var at det ikke fulgte med noen bruksanvisning til vannkjølinga, vet ikke om det skal det eller ikke.. Men vi fikk det hvertfall til å funke! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Knall tøft ble det i alle fall. Fornøyd? Hvor bestillte du fra? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Knall tøft ble det i alle fall. Fornøyd? Hvor bestillte du fra? Takk. Ja jeg er fornøyd, bestilte fra komplett.no. Endret 9. desember 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er alt standard inni der? Standard væske også? Gjerne ta et bilde av pumpe/tank-delen.... Så forresten veldig bra ut. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ser ut som du har luft i slangene. Du må sikkert få lufta litt så du får optimal ytelse. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ser ut som du har luft i slangene.Du må sikkert få lufta litt så du får optimal ytelse. Har litt luft i slangene ja, men har fjerna en del av dem.. Liker liksom å se at vannet går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå