googlit Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei! Min yngre bror har laget en "spionklubb" for vennene sine. Men han har et problem. Det er ingenting de kan gjøre! Han begynte først med såkalte "oppdrag" som "rekruttene" fikk poeng for å gjennomføre, men nå er han tom for idèer! Noen forslag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Snike seg inn på et supermarked og stjele en sjokolade som de skal gi til deg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stjele? Skal du ha deg en smekk?! Lenke til kommentar
googlit Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Snike seg inn på et supermarked og stjele en sjokolade som de skal gi til deg Helst ikke noe ulovelig Men hvordan skal jeg de ha krigen? Slå hverandre? De kommer nok dødende ut hvis de får forslag om det... Hvilken type krig? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Rapportere hva som blir spist i kjølekskapet til foreldrene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spionere på foreldrene dine om kvelden. Harrharr. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 gi dem to kofferter eller noe, så skal de stjele motstanderlaget, sin koffert og gi den til deg.. elns Lenke til kommentar
googlit Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for alle gode forslag! Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Serriøst!? Kor arti Når jeg var jeg litt mindre hadde vi også en klubb som vi kalte spionklubben. Vi spionerte på folk, hadde vannkrig med vannballonger og vannpistoler. Vi pleide også å lage feller for folk ^^ Så lagde vi "stinkbombe" som vi kunne legge utenfor huset til noen vi ikke likte ^^. Så var i i skogen å lagde mange trehytter av pinner og dekte til de med blader. Utrolig kult! Og da kunne vi også spionere på folk som gikk forbi. Og vis noen så oss sprang vi alt vi hadde å gjømte oss i en av de andre hyttene. Om vinterne lagde vi snøborger som vi også spionerte på folk i. Utrolig mye å finne på! Endret 13. desember 2007 av Ledang Lenke til kommentar
googlit Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Serriøst!? Kor arti Når jeg var jeg litt mindre hadde vi også en klubb som vi kalte spionklubben. Vi spionerte på folk, hadde vannkrig med vannballonger og vannpistoler. Vi pleide også å lage feller for folk ^^ Så lagde vi "stinkbombe" som vi kunne legge utenfor huset til noen vi ikke likte ^^. Så var i i skogen å lagde mange trehytter av pinner og dekte til de med blader. Utrolig kult! Og da kunne vi også spionere på folk som gikk forbi. Og vis noen så oss sprang vi alt vi hadde å gjømte oss i en av de andre hyttene. Om vinterne lagde vi snøborger som vi også spionerte på folk i. Utrolig mye å finne på! Takk for alle gode tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå