nodata Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Case ; jeg skal sette opp en pc med 2 brukere, en som har minimalt med rettigheter og, som bare kan kommunisere på seriell porten, dvs slå av usb porten, cd`rom kan jeg fysisk fjerne fra maskinen, bakgrunn for dette er at jeg skal ha konfigurert noen switcher, og ønsker ikke at utførende skal kunne ta backup av config via usb porten. Admin brukern skal ha alle rettigheter, og kan installere programmer som bruker med begrenset tilgang får adgang til. Jeg har kikket litt i windows xp, under bruker rettigheter, men kan ikke helt finne det jeg søker noen gode tips Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tyggis / superlim i USB porten Ellers kan du prøve på Windows forumet. Sikkert noen administratorer der som har vært borti problemstillingen tidligere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du kan disable usb i biosen, og så sette passord på biosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå