Jotun Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hepp! Det eg ønsker å laste ned fra er en LRN viewer, går det an å få ned alt innholdet på en slik "side" Vet egentlig ikke hva det er en gang.... Endret 6. desember 2007 av Jotun Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hei. er det snakk om 10-20 sider eller er det flere? I opera er det en liten mulighet for å laste ned en og en side. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg bruker HTTrack http://www.httrack.com/ , den håndterer store mengder sider og stabler fint. Men den lagrer nettsider og struktur. Ikke tenk på konvertering til doc eller pdf, det blir bare søl. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg bruker HTTrack http://www.httrack.com/ , den håndterer store mengder sider og stabler fint. Men den lagrer nettsider og struktur. Ikke tenk på konvertering til doc eller pdf, det blir bare søl. HTH. Beste hilsen Harald Tar den også med "undersider", f.eks. til leksikon, ordbøker, etc.? Via skolen har jeg tilgang til f.eks. Store Norske Leksikon, som er veldig greit å ha når du ikke er på nett, og er det evt. mulig å la være å laste ned bilder for å minske størrelsen litt? Ps. bruker Opera som nettleser om det er til hjelp. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 I utgangspunktet ja, men siter som det der burde jo sperre for slik nedlastning. Og så blir det flere og flere nettsider som bare ser ut som nettsider, de er egentlig resultater av services som bedriver databasearbeid. Du får prøve deg frem, programmet er gratis. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kommer jo til å logge meg inn først, men det har kanskje ikke noe å si? Blir sidene organisert i en slags mappevisning, eller ganske enkelt som de ser ut i browseren? Forresten supert må så kjapp respons! Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har brukt den til enklere html-sider, manualer og sånt. Resultatet blir eksakt som om du var online. Men det er utallige forskjellige typer nettsteder, du må bare prøve deg frem. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg bruker HTTrack http://www.httrack.com/ , den håndterer store mengder sider og stabler fint. Men den lagrer nettsider og struktur. Ikke tenk på konvertering til doc eller pdf, det blir bare søl. HTH. Beste hilsen Harald Takker! Dette skal eg prøve! Trenger ikke konvertere noenting hvis det funker bra i httrack og se på bildene og sidene! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det eg skal laste ned er to "manualer" som me har brukt i skolearbeid for programmering av microcontroller.... Der er det oversikt til venstre og så linkes d til sider.... Problemet er jo at me ikke får ha internettilgang på eksamen, men me får lov å ha med oss hva me enn vil av filer på PC-en Endret 5. desember 2007 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hmmmm.... Ser ut for at eg trenger litt hjelp her..... http://www.mikroe.com/en/books/picbook/picbook.htm Denne siden med alle chapters er det eg ønsker tilgang til offline! Gjerne slik at eg bare kan klikke på linkene så kommer den nye siden opp... Det virker jo som om programmet lager dette til, men hvordan åpner eg "nettsiden" offline, og hvorfor får eg beskjed om at siden ikke er tilgjengelig offline? Kan legge til at når eg tar laste ned sider så mottar den alle chapters osv.... Edit: Dette har eg fått til! Endret 6. desember 2007 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Legger til at det er en microsoft LRN viewer det gjelder! Ønsker å laste ned alt som er på den siden.... Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 HTTrack er mer enn genialt. Fungerer bedre enn jeg noen sinne hadde trodd det ville gjøre. Og det er jo genuint enkelt å bruke. Takk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ja det hjalp meg halvveis.... Men funker ikke på viewer! dessverre.... Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gleden var nok på forskudd. Når søkinga kom inn, gikk det ikke like bra. Får prøve litt anderledes konfigurering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå