XtaZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Microsoft has issued a warning of an unfortunate problem that has been found with one of the features of the new dashboard update for the Xbox 360. The update allows you to change the email account (Live ID) associated with your Xbox Live Gamertag, which is an incredibly welcome feature, and one that has been requested since the consoles launch. Right now, however, if you go and change that email account you will in fact lose all of your forum posts, community user level, and icons earned at the Xbox.com forum. All posts made by your account will appear as ‘anonymous’. The team at Microsoft are working hard to resolve this issue as soon as possible, and we’ll let you know when this has been achieved. Right now though, if you value your CUL, Icons, and Forum posts, do not change your Live ID. The fix should be here in a few days. LINK Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Menne, hvordan skifter jeg den mailen? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Menne, hvordan skifter jeg den mailen? Gå på account management. Prøvde selv i sta men fikk bare beskjed om at den andre live IDen jeg hadde tenkt til å bruke allerede var ibruk av en annen gamertag. Noe som er merkelig siden jeg ikke har andre kontoer hvor den er i bruk på Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Burde ha advart meg mot at den ville ødelegge boxen min :-/ Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det bare på forumet ting forsvinner? For jeg har aldri vært på forumet. Mister jeg noe da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ett lite problem ang e-mail bytte... Jeg har registrert den gamertaggen jeg bruker på (Lakuspakus) på en mail jeg ikke bruker til noe annet enn denne Gamertaggen. Den e-mailen jeg bruker til mail og MSN er derimot registrert til en Gamertag som heter "ghdfgdh" eller noe slikt. Det jeg lurer på er om jeg kan gå inn på "ghdfgdh" gamertaggen og bytte mailen dens til f.eks "[email protected]" for så å gå inn på "Lakuspakus" gamertaggen og bytte dens mail til den jeg bruker til MSN osv? Skjønte noen problemet mitt? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Burde ha advart meg mot at den ville ødelegge boxen min :-/ Du kødder!? Skjedde det igjen? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, det skjedde igjen ja. Og selvsagt rett før ferien, som jeg hadde planlagt å nyte sammen med Mass Effect. Jævlig moro. Får bare håpe de får fingen ut av rasshølet og sendt meg en ny en litt kjappere enn sist (tok vel to måneder da). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Shit as, trodde ikke det var mulig å være så uheldig. Begge gangene boxen din har krasja har vært rett etter updates, ikke sant? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stemmer det, Fall Update ganger to. Det verste er at jeg satt og spøkte om at det garantert kom til å skje for en ukes tid siden. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva er det som skjer Fox? Ring of death? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, 3 røde lys denne gang. Kom umiddelbart etter at konsollen startet opp igjen etter å ha lastet ned oppdateringen. Sist gang var det bare ett rødt lys, og en "E 74"-melding på skjermen, så det er i det minste ikke samme problemet. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Er det bare på forumet ting forsvinner? For jeg har aldri vært på forumet. Mister jeg noe da? Nei har du ikke vert på forumet så har du jo ikke noen poster eller tjent gamer pictures osv. Samme som meg. Vi mister ingenting Dette gjelder bare for de som er/har vert aktive på Xbox forumet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor advarer dem ikke mot at xboxen ikke får spillt på live? Jeg spiller jo uansett ikke på live, for å unngå amerikanske drittunger, som forresten er de eneste som spiller på live, men kjipt for de som spiller live. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har ett lite problem ang e-mail bytte... Jeg har registrert den gamertaggen jeg bruker på (Lakuspakus) på en mail jeg ikke bruker til noe annet enn denne Gamertaggen. Den e-mailen jeg bruker til mail og MSN er derimot registrert til en Gamertag som heter "ghdfgdh" eller noe slikt. Det jeg lurer på er om jeg kan gå inn på "ghdfgdh" gamertaggen og bytte mailen dens til f.eks "[email protected]" for så å gå inn på "Lakuspakus" gamertaggen og bytte dens mail til den jeg bruker til MSN osv? Skjønte noen problemet mitt? Fant du det ut? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ånei. Tenk om alle postene mine på Xbox.com blir borte :o <------- Careface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå