mortefa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei Jeg har akkurat kjøpt ny SE W960i og har fått et lite problem... Når jeg startet mobilen første gang så valgte jeg Engelsk språk, men nå vil jeg bytte til norsk. På controllpanelet så finner jeg språk under Other, men når jeg prøver å velge nytt språk så er alle andre valg utenom engelsk borte... Jeg har prøvd å ta en reset av telefonen, men når jeg starter den igjen og får spørsmål om hvilket språk jeg vil bruke så er bare engelsk tilgjengelig... Dette er en smule frustrerende... Har dere et tips eller to å komme med? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 HeiJeg har akkurat kjøpt ny SE W960i og har fått et lite problem... Når jeg startet mobilen første gang så valgte jeg Engelsk språk, men nå vil jeg bytte til norsk. På controllpanelet så finner jeg språk under Other, men når jeg prøver å velge nytt språk så er alle andre valg utenom engelsk borte... Jeg har prøvd å ta en reset av telefonen, men når jeg starter den igjen og får spørsmål om hvilket språk jeg vil bruke så er bare engelsk tilgjengelig... Dette er en smule frustrerende... Har dere et tips eller to å komme med? Er jo merkelig om den ikke skal kunne endre språk, kanskje ikke helt optimal software ennå? Prøv å ta ut sim kortet og sett inn i et annet og slå den på og logg inn. Derretter slå den av og sett inn ditt igjen, da skal den starte veiviseren på nytt igjen. Evt ta ut sim kortet av tlf og sett det inn på nytt og seo m det hjelper? Hold meg oppdatert hvordan du lyktes Har selv en P1i som jeg er superfornøyd med, men W960 frister veldig, men den er "mer plastikk" har jeg hørt så er usikker. Lenke til kommentar
mortefa Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er jo merkelig om den ikke skal kunne endre språk, kanskje ikke helt optimal software ennå? Prøv å ta ut sim kortet og sett inn i et annet og slå den på og logg inn. Derretter slå den av og sett inn ditt igjen, da skal den starte veiviseren på nytt igjen. Evt ta ut sim kortet av tlf og sett det inn på nytt og seo m det hjelper? Hold meg oppdatert hvordan du lyktes Har selv en P1i som jeg er superfornøyd med, men W960 frister veldig, men den er "mer plastikk" har jeg hørt så er usikker. Hei Takk for tips... har satt i annet simkort, startet mobil, satt i mitt sim, for så å prøve å skifte språk, men er like langt. jeg ser på en annen W960 at hvis en velger norsk språk under første oppstart, så får en valg mellom bare norsk og engelsk i språksettingene på mobilen. Så det virker som om det blir fjernet språk under oppsett av mobilen fra SE sin side. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Såvidt jeg har forstått på de nye telefonen er det bare et språk som blir liggende for å spare plass i telefon minne men du kan laste ned nye via pcsuit til enhver tid Lenke til kommentar
mortefa Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Såvidt jeg har forstått på de nye telefonen er det bare et språk som blir liggende for å spare plass i telefon minne men du kan laste ned nye via pcsuit til enhver tid Hei Takker for tips... Du vet ikke hvor den norske språkfilen vil ligge? Jeg ser det er mulig å laste ned språkfiler for P1i, men det er ingen for 960i. Lenke til kommentar
mortefa Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Såvidt jeg har forstått på de nye telefonen er det bare et språk som blir liggende for å spare plass i telefon minne men du kan laste ned nye via pcsuit til enhver tid Hei Takker for tips... Du vet ikke hvor den norske språkfilen vil ligge? Jeg ser det er mulig å laste ned språkfiler for P1i, men det er ingen for 960i. jeg fikk dette svaret fra SE support... Det finns tyvärr inga språkfiler tillgängliga i dagsläget på våran hemsida att ladda ner till Sony Ericsson W960i, men hoppas på att det kommer upp inom kort. Så jeg får sikkert bare vente i spenning... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 sjekket med et verksted når jeg var på jobben i dag og de har heller ikke mottatt noen språkfiler men bare og smøre seg med tålmodighet så dukker det opp på hjemmesiden når det er tilgjengelig:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Har dere et tips eller to å komme med? Forsøk å oppdatere softwaren ved hjelp av SEUS på www.sonyericsson.com. Jeg er temmelig sikker på at det ikke er meningen at språk skal forsvinne, det ville i så fall vært helt bak mål, siden et språk tar minimalt med plass (toppen 200KB). Endret 6. desember 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
mortefa Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Har dere et tips eller to å komme med? Forsøk å oppdatere softwaren ved hjelp av SEUS på www.sonyericsson.com. Jeg er temmelig sikker på at det ikke er meningen at språk skal forsvinne, det ville i så fall vært helt bak mål, siden et språk tar minimalt med plass (toppen 200KB). hei jeg har prøvd å oppdatere software, men det finnes ikke en oppdatering ennå... så jeg må nok vente litt på at de kommer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå