cyberpet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Lurer veldig på dette fordi jeg vurderer å bytte fra 704/fri til 1024/30gb.. Etter det jeg har hørt gjelder ikke kvoten på 30gb upload og da har dette mye å si for valget mitt... Lenke til kommentar
theXanz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det finnes ingen grense for uploads for Telenor adsl Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Oki, bra å få det bekreftet.. tittet litt nermere på loggen og så at man kunne velge detaljer.. Er tydeligvis totalen av opp/nedlasting som vises på den første siden.. 8) Det betyr jo at jeg har god margin med 30 gb grense.. Spm til dere som laster NED bortimot 50gb i måneden: Når får dere tid til å bruke alt dere laster ned?? Og hvor mange brennere har dere slitt ut det siste året? :wink: trodde jeg lastet ned mye.. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Laste ned film/episode, se film/episode, slette film/episode. View on demand! At man må samle på alt er helt latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå