Luc1fer- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Dama mi hadde en klumsete venninne på besøk her om dagen, og hu klarte å rive ned en av høyttalerne mine fra hylla på veggen. Da den gikk i bakken knakk foten på den og jeg skulle gjerne hatt tak i en ny en. Har sendt en mail til komplett (der jeg kjøpte settet) men de hadde ikke noen føtter tilgjengelig. Så da lurte jeg på om det var noen barmhjertige sjeler her på forumet som hadde lyst til å donere/selge en fot til meg? På forhånd takk. EDIT: Hvorfor får jeg ikke til linjeskift? Kan det ha noe med opera å gjøre? Endret 4. desember 2007 av Luc1fer- Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kan ikke du lime den på igjen? Det gjorde jeg da foten på mitt sett knakk av. Endret 6. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Den knakk egentlig på en måte som gjorde at det i praksis er klin umulig å lime den fast igjen. Dessuten tror jeg den har endt i søpla i frustrasjon. Noen som har noen mailadresse hvor jeg kan kontakte logitech? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Den knakk egentlig på en måte som gjorde at det i praksis er klin umulig å lime den fast igjen. Dessuten tror jeg den har endt i søpla i frustrasjon. Noen som har noen mailadresse hvor jeg kan kontakte logitech? gå inn her hvis du ikke har giddet og funnet det ut. tok meg max 1 min på å finne det Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Nå var jeg vel på jakt etter Logitech support og ikke LG. Men jeg har funnet en mailadresse nå, så skal sende når jeg kommer hjem. Måtte bare ha serienr og litt sånn før jeg sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå