fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva med to gaver? Først WII så en annen gave som er tiltenkt for henne den gave som hun aller mest ønsker seg til jula Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Henger meg på her jeg og. Kjøp heller en myk pakke, noe som glitrer eller en dag på spa Det blir litt Ole Brumm her, for hun får jo også gavekort på Spa, samt en parkas fra Replay. Det er jo bra gaver bare dette, men problemet er at hun vet om begge, og derfor må jeg også kjøpe en gave med litt overraskelsesmoment. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 da er det bare å kjøre på! Fortell oss hvordan det går Etter 24des Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja alltid lurt med litt forskjellig, jeg vetta faen hva jeg skal gi hun fikk en jævlig fin bursdagspresang og nå er jeg usikker på hva jeg vigi henne til jul, jeg tror det finnes matchende øreringer til smykket jeg køpte til henne, og hun digger det hadde kanskje vært noe hmm.... Wii har jeg faktisk tenkt på jeg og hehe, men jeg tør ikke det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå