Triiiip Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 14 nye screens, ser utrolig pent ut nå! Can't wait! http://www.rewiredmind.com/opinionated/new...enshots-emerge/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 får sånn skikkelig krigs følelse av de screenshotsa, elsker det at det ikke er hud:D gleder meg til multiplayer beta på nyåret:) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal vedde mye på at det ikke blir seende så bra utnår det først blir lansert Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal vedde mye på at det ikke blir seende så bra utnår det først blir lansert skal vedde mykje på att det ser bedre ut når spillet blir lansert... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tja, om man sjekker ut de gamle gameplay videoene så ser ikke disse bildene veldig mye bedre ut, kanskje litt ekstra AA. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke de bildene bare fra den live-demoen de viste tidligere i år. Bare fikset på med å sette opp kontrasten og sette ned brightness litt. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spør du meg, så ser disse nøyaktig lik ut de gamle screenshots´a. Hadde vært kult å sett screenshots fra andre levels. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal det veddes, så synes jeg dere skal vedde noe ;] Sett en hundrings! ;] Da det blir gøy ! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke de bildene bare fra den live-demoen de viste tidligere i år. Bare fikset på med å sette opp kontrasten og sette ned brightness litt. Tenkte faktisk at det var noe kjent med enkelte av bildene... Husker i hvertfall det bildet der en fyr hopper over et gjerde fra en killzone 2 video... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oh, jeg klarer ikke vente på dette spillet lenger Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tipper også at det ikke blir seendes like bra ut som bildene viser, men ganske nært bildene på samme måte som Gears of war. Jeg er egentlig mest skeptisk til gameplay i dette spillet, da nummer 1 i serien ikke akkurat var et særlig spennendes spill. Et middels fps, som var veldig oppskrytt før det ble lansert. Men selvfølgelig, guerilla eller hva de nå heter kan muligens lage noe bedre denne gang. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvis det ikke er hud hvordan følger man da med på kart, ammo, etc? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan i all verden tror du soldater i virkeligheten takler hverdagen uten HUD Ammo kan man telle, og kart kan man ta opp ved behov vil jeg tro. Helse vil vel gjøres slik det gjøres på mange andre spill, visuell feedback. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ser bra ut dette her. Og elsker at det ikke blir noe HUD i spillet. Veldig spent på å høre om onlinedelen. Jeg er egentlig mest skeptisk til gameplay i dette spillet, da nummer 1 i serien ikke akkurat var et særlig spennendes spill. Et middels fps, som var veldig oppskrytt før det ble lansert. Men selvfølgelig, guerilla eller hva de nå heter kan muligens lage noe bedre denne gang.Har tro på at GP blir en del bedre enn KZ. Sony har kjøpt opp Guerilla(?), åpnet pengekassa for de, utviklerteamet er dobblet siden KZ1, de får hjelp av andre 1. party utviklere hos Sony og de har brukt mye penger på KZ2 så langt. Enkelt og greit, de har mye mere resurser enn før de ble kjøpt opp. Håper bare de får den tiden de trenger for å gjøre spillet ferdig og ikke bare få en deadline av Sony. Endret 4. desember 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette så unektlig dritlekkert ut! Hadde håpet på noe highrez bilder også Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Etter den enorme hypen rundt dette spillet så vill jeg si jeg er skuffet over disse bildene Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gleder meg til å se hvordan det blir, men jeg holder hypen nede ved å tro at det blir middelmådig, så kan jeg heller bli gledelig overrasket i tilfelle. Men det ser unektelig bra ut! Lenke til kommentar
psino Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fint om folk kunne startet å hype ned KZ2 nå slik at vi får oss en skikkelig opptur når det kommer uansett. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Her er forresten de samme bildene (og opphavet deres) på IGN.com, i mye høyere oppløsning: http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/imgs_1.html Edit: Liker "grainy" og motionblur/fokus effektene på de screensa. Endret 4. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Utroligt pent er ett ord som er så digg Ser flottere ut en Crysis på low og medium og sikkert par punkter på high GLeder meg stort til KZ2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå