venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 selveste bill gates vil selge microsoft på hw.no's bruktmarked! :o edit: tullet med img commanden, ja 2 ganger :oops: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hmmm nei faktisk det er Frank-Ove som selger, lurer på hva bill sier til dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Frank-Ove er nicket til Bill. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Frank Ove?!?! Har han bytta navn?!? Hehe.. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vel om dere titter på forsiden nå .. så selger undertegnede AMD for en grei sum hehe.. måtte bare.. (ja anonsen er ekte da) Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 lure på om jeg ska selge Intel og på svartebørsen her .. hehe.. "Pappa pappa kan jeg få intel ? " .. .jada sikkert det.. *hirr.. det kan bli dyrere en det du trudde stod nedi butikk vinduet på ringo ja .. " Uff jeg kjeder meg .. time to bed :/ Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 lure på om jeg ska selge Intel og på svartebørsen her .. hehe.. "Pappa pappa kan jeg få intel ? " .. .jada sikkert det.. *hirr.. det kan bli dyrere en det du trudde stod nedi butikk vinduet på ringo ja .. " Uff jeg kjeder meg .. time to bed :/ hehehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå