Koma Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei, folkens! Er det noen av dere som har dårlig lyd når dere spiller BF:1942 og "Road to Rome"? Etter at jeg la in patch 1.3 faller lyden bort til tider og det kommer knitring. Jeg har oppdatert tre forskjellige drivere til lydkortet uten hell. Jeg har prøvd ulike innstillinger i spillet uten at det skjer noe særlig forbedringer. Kjenner noen til dette problemet? Er det patchen? Kan dere anbefale noe jeg skal gjøre for å forbedre dette? Setter pris på all råd og veiledning. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Prøv å skru av (eventuelt på) hardware acceleration i lydmenyen - det hjalp ihvertfall mange på den forrige versjonen. Selv har jeg ikke merket noen lydproblemer med 1.3, det ble faktisk bedre siden jeg kunne øke antall kanaler uten at det gikk utover spillets ytelse. Lenke til kommentar
Koma Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har prøvd med litt hell. Nå er det bare knitringa igjen. Har du noen flere råd? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er nok 1.3 patchen som gjør det.. den patchen skapte flere problemer enn den løste ang lyd.. Hører Dice jobber med en 1.3.1 patch så kanskje d bare er å vente på den.. imens kan man jo spille på 1.2 servere Lenke til kommentar
Koma Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Kan spille "Road to Rome" på 1.2 servere? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Samme probl. her Det er nok 1.3 som gjør det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå