Gå til innhold

VG gjør ikke nok resarch

Nordmoen

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn for at flere 360 spill skal være listet opp enn PS3 spill på den lista...

CHA-CHIIING! $$$

Enten det, eller så har vedkommende som har skrevet lista "glemt" dem...

Det er nå bare snakk om 2 spill mer da. Knappast noe å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet godt at det samme hadde skjedd om det hadde vært omvendt, hadde Vg utelatt noe om Xbox 360 eller sagt at folk ikke burde kjøpe pga. feil osv. hadde det kommet like mye skepsis fra andre siden av gjerde.

Dessuten er den en enkel feil(det burde være lett å finne informasjon som motbeviser det at det ikke er Ps1 støtte, og det grunnlaget Vg har skrevet på er nok tatt rett ut av løse luften av folk som ikke gidder å gjøre resarch) og for noen en ganske viktig ting.

Ja jeg vet godt at det samme hadde skjed om det hadde vært om X360 og jeg vil fremdeles sagt det samme uansett. Jeg synes det er totalt unødvendig å la seg fyre opp når sladerpressen som VG, Dagbladet, ITavisen og de andre sladerpressene som vi vet ikke sjekker fakta godt nok publiserer noe slikt.

So chill down, pust i en pose, les Donald eller hva enn dere gjør for å slappe av. Det er ikke noe nytt som er forekommet, dere er ikke alene og det er typisk VG (og de fleste "aviser" som er mer sladerpresse enn se og hør).

Lenke til kommentar

Synes det er greit å sette søkelyset på dette, men tror ikke at de tar det til etterretning. Men det er så j***** irriterende når det ramler folk inn på forumet som forteller usanne ting fordi de har hørt det fra diverse kilder. (Itavisen, VG, DB osv osv).

Ett lite eksempel som ramlet inn i hodet akkurat nå.

Herregud ass..leste nettopp på Vg at Ps3 spill kommer til å koste 800-900 kr på grunn av blu-ray.. sykt ass..

Lenke til kommentar
So chill down, pust i en pose, les Donald eller hva enn dere gjør for å slappe av. Det er ikke noe nytt som er forekommet, dere er ikke alene og det er typisk VG (og de fleste "aviser" som er mer sladerpresse enn se og hør).

Puster jeg i en pose svimer jeg av etterhvert, og leser jeg Donald så blir jeg sint fordi jeg ikke leser

en Don Rosa historie (beste Donald tegner). Jeg tror heller jeg spiller litt PS3 for å slappe av! :D

Lenke til kommentar
Synes det er greit å sette søkelyset på dette, men tror ikke at de tar det til etterretning. Men det er så j***** irriterende når det ramler folk inn på forumet som forteller usanne ting fordi de har hørt det fra diverse kilder. (Itavisen, VG, DB osv osv).

Herregud ass..leste nettopp på Vg at Ps3 spill kommer til å koste 800-900 kr på grunn av blu-ray.. sykt ass..

Det er jeg hjertelig enig i, alt for mange krangler på forumet oppstår fordi noen finner ut at de skal bruke VG eller ITavisen som sin "sikre" kilde.

Men slike personer leser ikke slike tråder som dette uansett så de blir vel ikke å lære noe og jeg kan garantere at dette blir brukt som kilde i en eller annen sammenheng.

Nei bruk noe sikrere som kilde enn sladerpressen sier jeg.

Lenke til kommentar

Ja det fikk jeg og slengt i tryne av Crysispcfanboys, att PS3 spill skal kosta 800 til 900kr per spill, som er helt helt feil

Kan jo få tak i spill til 499kr og 549kr hos AS da... selv jeg betalte 549 for ratchet and clank

Lenke til kommentar

Ja det fikk jeg og slengt i tryne av Crysispcfanboys, att PS3 spill skal kosta 800 til 900kr per spill, som er helt helt feil

Kan jo få tak i spill til 499kr og 549kr hos AS da... selv jeg betalte 549 for ratchet and clank

Eller 400-450kr importert fra andre verdensdeler (Videogamesplus for eksempel) ;)

Lenke til kommentar

Eller 400-450kr importert fra andre verdensdeler (Videogamesplus for eksempel) ;)

Mhm sant det, jeg tok å forhåndsbestillte Unreal tournament III hos VGp, håper ikke den stopper i tollen da :p

Dem sa dem merker pakken low value eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Mhm sant det, jeg tok å forhåndsbestillte Unreal tournament III hos VGp, håper ikke den stopper i tollen da :p

Dem sa dem merker pakken low value eller noe slikt :)

Ja, de merker det som "toy game" og med en verdi på 20$ uannsett hva det er. Har bestillt og mottatt

tre spill derifra den siste mnd og er kjempefornøyd.

Har forresten også bestillt UT3 derifra. *gleder seg* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...