Gå til innhold

I wanna be ninja!

sharpspear

Anbefalte innlegg

hallo folks!

Jeg leter etter ett typisk ninja spill med mye sverd fekting. Ikke sånn hvor det er 1000000 fiender og om å gjøre å trykke på knappen mest mulig til alle er døde, men ett spill som krever litt teknikk og ferdigheter.

Jeg har titta litt på ninja gaiden 2 men vil gjerne få høre anbefalinger fra dere.

Det må så klart være til X-box 360.

mvh smrt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo folks!

Jeg leter etter ett typisk ninja spill med mye sverd fekting. Ikke sånn hvor det er 1000000 fiender og om å gjøre å trykke på knappen mest mulig til alle er døde, men ett spill som krever litt teknikk og ferdigheter.

Jeg har titta litt på ninja gaiden 2 men vil gjerne få høre anbefalinger fra dere.

mvh smrt

Prøvd Assasin creed? Sverdfektingen der er faktisk ganske morsom. Sloss mot endel fiender, men ikke unaturlig mange...

Lenke til kommentar

Tenchu Z. Greit det ser litt dårlig ut, men det er ikke så nøye for oss ninja-fanatikere som vet forskjellen på en wakisashi og ninja-to. ;) Du kan lage din egen ninja, og som en ekte ninja sniker du deg mye rundt og dreper vaktene uten å bli sett, ofte med svært så kule.... skal vi si effekter? ;) Ignorer den dårlige kritikken, folk bare sier det ser dårlig ut og gir det ikke en sjanse. Folk er rare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

NG1 krevde veldig mye ferdighet virket det som.

Etterhvert kom jeg bare ikke videre fordi jeg sugde :p

Jeg pleier bare trykke sånn i sloss/fektespill:

AYXBBBAXYXAVCXXZXUZAUXAUZXUZUXAUZX = WIN

Men det gikk ikke i ninjagaiden.

Lenke til kommentar
hallo folks!

mvh smrt

Prøvd Assasin creed? Sverdfektingen der er faktisk ganske morsom. Sloss mot endel fiender, men ikke unaturlig mange...

jeg regner med at jeg får det til jul, håper i alle fall det. men i assasins creed er det vel ikke lagt så veldig stor vekt på selve kamp systemet? lest en del kritikk av akkuratt det området.

er ikke akkuratt en ninja fanatiker, men jeg liker gode sverd spill.

noen andre som har flere forslag?

Lenke til kommentar
Tenchu Z. *snip*

Ignorer den dårlige kritikken, folk bare sier det ser dårlig ut og gir det ikke en sjanse. Folk er rare.

Eh, snakker vi om det samme spillet?

En ting er ideen de hadde da de lagde spillet, en helt annen ting er gjennomføringen av dette... Spillet er rett og slett et makkverk av et spill og burde aldri vært sluppet ut til andre enn utviklerens nærmeste familie. AI'en er jo helt på trynet og "sniking" blir utrolig vanskelig når du setter deg fast i trappetrinn...

Ikke finn på å kjøpe dette spillet, slike spill bør du FÅ penger for å spille.

Lenke til kommentar
Tenchu Z. *snip*

Ignorer den dårlige kritikken, folk bare sier det ser dårlig ut og gir det ikke en sjanse. Folk er rare.

Eh, snakker vi om det samme spillet?

En ting er ideen de hadde da de lagde spillet, en helt annen ting er gjennomføringen av dette... Spillet er rett og slett et makkverk av et spill og burde aldri vært sluppet ut til andre enn utviklerens nærmeste familie. AI'en er jo helt på trynet og "sniking" blir utrolig vanskelig når du setter deg fast i trappetrinn...

Ikke finn på å kjøpe dette spillet, slike spill bør du FÅ penger for å spille.

Ja, det er vel en arbeidstittel en får når en spiller denslags "Bug testing"..

Lenke til kommentar

Jeg likte Tenchu Z og satte meg aldri fast i trapper. På den annen side har jeg ikke hatt en eneste bug i VTM: Bloodlines heller, så kanskje jeg bare var heldig. ;)

Ellers har vi jo Sid Meier's Pirates. Jeg likte det ikke noe særlig, men det er jo fekting der. Eller gode, gamle Monkey Island, som har den beste fektingen i historien. Hihi.

Lenke til kommentar
The Last Ninja? Til amiga? Kan dette stemme?

Noen av oppfølgerne til the last ninja kom ut på Amiga ja, men det var Commodore64 versjonene som fikk legende-status.

For øvrig har jeg ikke så mange tips å gi annet enn å vente på NG2, ettersom jeg ikke har spilt noen andre spill i denne sjangeren enn "assassins creed" på xbox360, men jeg leser forslagene som kommer her med interesse for jeg er også glad i ninjaer og "snikespill". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...