Forumforumforum Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Som kjent har Ylvisbrødrene et program hvor de treffer mer eller mindre spesielle folk fra vårt landstrakte land. I mandagens episode (03.12.07) var de på besøk hos "Pennesamleren" Rolf Ressem! Han samler på penner, og hadde rundt 13.000 penner i samlingen da programmet ble innspilt. På slutten av innslaget hos Pennesamleren oppfordret de til å sende inn penner, slik at Pennesamleren kunne øke samlingen sin. Da slo tanken meg, "Hvorfor ikke bidra med noe så simpelt som en penn?" Kikket rundt meg på kontoret, rotet litt i sekken og fant frem en penn jeg tenkte jeg skulle sende Pennesamleren! NB! Pennene må være logopenner, altså inneholde enten en logo eller et firmanavn. Send pennen(e) til: Postboks 141 7600 Levanger .......Sånn just for fun Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Pakk dem inn i julepapir! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Haha så på det jeg også Hehe så sinnsykt genialt program^^ *lete etter LOGOpenner* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 de burde ha en follow up for og finne ut hvor mange penner han får i posten . jeg skal se om vi ikke har noe på jobben og sende til han Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehehe nice.. Jeg skal sende han en Esso Parko pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå