mcgroven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skattejegeren Nathan Drake er akrobatisk, smart og full av herlig sarkasme. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nice, nå mangler det bare en Playstation3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) absolutt playstation 3 beste spill og nesten verdt konsollen alene:) Endret 4. desember 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg tror følgende: orsøk på å dukke frem og skyte deg blir i overkant rytmisk – og dermed forutsigbart. Datahjernene briljerer også når de får en granat kastet mot seg, da forsvinner skurkene fort som bare det. Dessverre for dem selv sliter de mer med sine egne kast, og jeg har flere ganger opplevd at fiendene har tatt selvmord med ... Burde pastes inn like ovenfor der det står, etter "men deres f". Jeg var forvirret et øyeblikk. Endret 4. desember 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oppfølger eller nytt Jak and daxter? Har ikke spilt uncharted enda, men håper virkelig dem tar seg tid til et nytt spill med Jakey boy. Elsker de spillene! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oppfølger eller nytt Jak and daxter?Har ikke spilt uncharted enda, men håper virkelig dem tar seg tid til et nytt spill med Jakey boy. Elsker de spillene! Fantastisk spill. Håper personlig på Uncharted oppfølger foran Jak, men liker begge seriene.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Takk for bemerkelsen, Zealuu. Noe underlig må ha skjedd med teksten like etter publisering. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil ha Jak spill! Sikker bra dette også da Lenke til kommentar
dorR Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har venta lenge på dette spillet her. Blir kjøp på meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette her er heilt klart PS3 sitt beste spill meiner eg, selveste kjøpsgrunnlaget for min del. Dog havnet eg utpå å kjøpte PS3 i sommer likevel Spillet svarte til alle mine forventinger og litt til. Heilt konge. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvor mye bedre er spillet enn demoen? Jeg plages litt av det blir litt kjipt å spille, man løper bare rundt og plaffer ned folk, og jeg vet jeg blir lei av sånt etter en lengre periode. Noe av det som var konge med Tomb Raider, var faktisk at det var litt puzzle, og selv syns jeg TR har en mye bedre feeling over seg. Anyone? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spelte faktisk demoen på nytt tidlegare i dag...det ser absolutt ut som eit veldig bra spel, det her. Akrobatikken er nok over snittet, men eg kan ikkje stikke under ein stol at samanlikna med den andre spelfiguren eg har styrt på PS3 i det siste (ein kvitkledd kar med sterk interesse for fasader og skarpe gjenstandar), verkar Nathan ganske stiv. Satsar på at herr Drake kompenserar med å ha ein meir variert arbeidsdag. Reknar med at dette blir kjøpt. Kay Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjempefin anmeldelse, og helt enig med karakter! =D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enig i det Kay sier, etter å ha spillt AC fallt plutselig Uncharted mange hakk ned på stigen ka animasjoner angår. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette er et spill som gjør at jeg ønsker jeg hadde en ps3.. Ser ganske fett ut. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Helt enig i omtalen, og anbefales fra denne kanten også! Mulig apekatten i Assassins Creed kan å klatre bedre, men jeg mener SPAS12 i Uncharted gjør opp for det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette er et spill som gjør at jeg ønsker jeg hadde en ps3.. Ser ganske fett ut. Jeg liker sånne som deg Aaah, er jeg den eneste som ble sjokket over slutten av spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sjokket? Åssen da? EDIT: Husk å merk evt. spoilers Endret 4. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Damn, dette må jeg skaffe meg! Høres utrolig bra, elsker slike spill. SPAS12 er vel verdt prisen alene? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enig med kritikken, men ikke karakteren. Bra gamer.no ikke er medlem av metacritic.com (noe som ville vært litt rart uannsett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg