Tr0buff Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei Jeg kjøpte en timer i dag, men den klarte jeg å ødelegge .. -_- Kosta bare 75,- og den var med sånn skru-hjul.. Noen som har noe annet, de anbefaler? JEg skal kjøpe en Outdoor timer, som FUNGERER! Hva anbefaler du? Digital? Endret 4. desember 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sett pila mot klokkeslettet som står på klokka de. Deretter dytter du ned de pinnene for det klokkeslettet det du skal styre skal være av og lar de være oppe der den skal være på, eller omvendt. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Pinner, hvor? :S Nå satt jeg pila (pila går det ikke ann å røre på, bare et hjul som er rondt med tall på) på 17, for de skal starte da.. Jeg kan ikke finne noen pinner? Endret 4. desember 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror jeg vet hvilken pinne du mener! Er det liksom en "pinne" når jeg har skrudda v deksele?:O Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Drit i, JEG HAR KLART Å ØDELEGGE DEN!! FFSSSS FAEN! :@ Skal kjøpe ny i morgen . -_- Men da kjøper jeg en annen.. Noen som anbefaler en som er ENKEL å bruke? -- Sjekk øverste innlegg Endret 4. desember 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Haha, fikk det til Kjøpte ny for 2 dager siden på Biltema for 40kr Tåler opp til 3500W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå