k-ryeng Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I siste firmware oppdattering (1.3) støttes Pentax SDM objektiver: http://www.samsungcamera.com/customer/down...field=&key= Utmerket, sier jeg da :o) Da er det faktisk ingen grunner som jeg kan se (bortsett fra Pentax-logo da, som er litt mer statusbelagt enn Samsung) for å velge K10D fremfor GX-10... Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg vært en tur på lokale fotobutikken og det ente med at jeg ble 8200 kr fattigere. Kjøpte Samsung GX-10 med diverse tilleggsutstyr. Satt som støpt i hendene mine og jeg var solgt Nå må jeg bare pakke det inn så skal fruen få æren av å åpne det på julaften. Får håpe hun blir fornøyd. takk for tips og råd. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg vært en tur på lokale fotobutikken og det ente med at jeg ble 8200 kr fattigere. Kjøpte Samsung GX-10 med diverse tilleggsutstyr. Satt som støpt i hendene mine og jeg var solgt Du er ikke alene om det :o) Synd du må vente tre uker på å ta det i bruk da... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg vært en tur på lokale fotobutikken og det ente med at jeg ble 8200 kr fattigere. Kjøpte Samsung GX-10 med diverse tilleggsutstyr. Satt som støpt i hendene mine og jeg var solgt Nå må jeg bare pakke det inn så skal fruen få æren av å åpne det på julaften. Får håpe hun blir fornøyd. takk for tips og råd. Jeg regner med du kjøpte hos Foto Erik. Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg vært en tur på lokale fotobutikken og det ente med at jeg ble 8200 kr fattigere. Kjøpte Samsung GX-10 med diverse tilleggsutstyr. Satt som støpt i hendene mine og jeg var solgt Nå må jeg bare pakke det inn så skal fruen få æren av å åpne det på julaften. Får håpe hun blir fornøyd. takk for tips og råd. Jeg regner med du kjøpte hos Foto Erik. Lykke til med kjøpet. Det stemmer, 1337 timing også Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Regnet med det! Jeg har ikke sett Pentax eller Samsung hos Japan Photo, selv har jeg tafset på Sony A700 som JP har inne og sparer. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvor kan jeg få prøveholdt dette Samsung GX-10 i Oslo? Japan photo? Noen andre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvor kan jeg få prøveholdt dette Samsung GX-10 i Oslo?Japan photo? Noen andre? Så en Pentax K10D på Elkjøp i går. Det var riktignok på Sandvika Storsenter. Tom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Finnes flere butikker i Oslo sentrum som har K10D som normal lagervare. Det er designmessig identisk med Samsung GX-10 så vidt jeg forstår (bortsett fra firmware tror jeg). Hvor moralsk det er å bruke en fotobutikks tid midt i julestria når man ikke skal kjøpe noe der, er en annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå