Kjetil_hp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 På jobben min har man bestilt inn en rekke server CPU'er og i første omgang fått tilsendt feil type CPU'er. Deretter fikk vi etterlevert rett type, men leverandøren brydde seg ikke om å ta tilbake de feilsendte, som var av typen; INTEL CPU XEON 3.4EGHZ FSB800MHZ 2MB SOCKET604 Link til Intel's spesifikasjoner her: http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL7ZD# De kom ferdig påmontert kjøleribber og alt. Så jeg spurte sjefen hva han ville gjør med dem. Kast dem, fikk jeg til svar. Eller ta dem selv, jeg bryr meg ikke. Altså gjør jeg nettopp det, jeg tar dem selv, de er små og lette å kvidte seg med senere hvis jeg ikke vil ha dem likevel. De koster tross alt masse penger. Spørsmålet er, hvordan bruke dem? Dersom jeg kjøper kompatible deler, vil jeg kunne bygge en helt grei spille-PC ut av det, eller bør jeg heller bygge en workstation? Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tja, hvis du får tak i et dualsockethovedkort gratis, så er to 3,4 GHz Netburst-prosessorer greit nok ytelsesmessig, men du vil ende opp med 220 watt TDP. Bli kvitt dem . Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvor mange er det snakk om? om du vil kvitte deg med dem er jeg muligens inntresert i 2x for en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå