Exclusive Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Street Fighter filmen var jo morsom da Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Doom er en "dum" actionfilm, men totalt verdiløs er den ikke. Jeg kan umulig tenke meg det går ann å lage noe dårligere enn Bloodrayne. (nei, jeg har ikke spilt spillene) Endret 6. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Doom er en "dum" actionfilm, men totalt verdiløs er den ikke. Jeg kan umulig tenke meg det går ann å lage noe dårligere enn Bloodrayne. (nei, jeg har ikke spilt spillene) Den første BloodRayne-filmen var ikke så ille IMO. Hvordan oppfølgeren er aner jeg ikke, men jeg tviler på at den er noe å rope hurra for. House of the Dead er for øvrig helt ubegripelig dårlig, og har omtrent ingen ting med originalspillet å gjøre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Med tanke på traileren er ikke Dead or Alive så alt for fristende å se sånn egentlig. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Den første Bloodrayne filmen var ekstremt dårlig IMO, kan ikke skjønne hvordan han har greid å få med alle disse "skjente" skuespillerne. Uansett så var den filmen så kjedelig og meningsløs, så til og med ikke hele ^^. Eller så er det egentlig ikke så lett å lage film av spill, bare pga at i spillene så lever vi oss inn i det veldig mye, og har muligheten å styre tingene selv. Det har jo vi ikke mulighet i en film, derfor blir det som regel elendig. Thank you Endret 8. desember 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå