Gå til innhold

Rundet Crysis her er min DOM (Spoilers)

Anbefalte innlegg

5 timer på Crysis? Enten spilte du på Easy,( Trur fortsatt ikke 5 timer går) Viss du ikke rusher spillet uten og drepe en eneste fiende. Eller så juger du så det ryker av deg.

Spilte med standard vanskelighetsgrad, og ja jeg løp rett på og skøt de som skulle dø før jeg løp videre men rushet ikke noe spess.

jeg tok litt i bare fordi han fyren tok 3uker på det men det var 5-7timer jeg brukte på det, hadde ikke på stoppeklokke så nøyaktig tid vet jeg ikke om ikke det er ett sted jeg kan sjekke. Men jeg begynte på formiddagen og var ferdig på kvelden.

Og spillet var sånn halveis skuffende, og slutten var ubrukelig.

Jeg er drittlei folk som unnskylder sine kjipe slutter med....AHHH men det er en trilogi!

Jeg liker og bli ferdig med ett spill og ikke vente 1år eller mer for og se hva som skjer.

Og hvorfor skulle jeg gidde og juge om det, jeg er kanskje en nerd men ikke en dust.

Endret av thehazen
Videoannonse
Annonse

Vel, en må vel bare respektere at folk har forskjellig smak. Noen like crysis og andre ikke. På en generelt grunnlag kan man si at Crysis uansett er en suksess.

• 1. Selger utrolig bra top 10 listene rundt om på butikker.
    2. Får utrolig masse oppmerksomhet, som gjenspeiler seg på dette forumet.
    3. Har uten tvil en grafikkmotor som ligger lysår forann andre motorer.

Personelig synes jeg spillet ga god underholdning, mindblowing grafikk, men ellers ikke noe banebrytene gameplay. Det sagt, en trenger ikke å finne opp hjulet hver gang man skal lage et nytt spill. Ta f.eks COD4. Det er et spill som gameplaymessig skiller seg lite og ingenting fra COD eller Doom for den saks skyld, men det er fortsatt utrolig morro.

Endret av langtongting

Crysis er kanskje det spillet som er blitt mest konsekvent overvurdert på denne siden av Halo. CoD4 og Bioshock viser begge at du ikke trenger avvike langt fra formelen for å lage et genuint underholdende spill, selv om Bioshock var noe kort/lett.

Etter å ha spilt igjennom crysis, kan vel oppsummeringen bli som følger:

Bra:

God grafikk

Drakt/våpenfunksjonene er interessante

Mindre bra:

AI (Har en savegame lagret for å illustrere dette til tvilere, tre fiender står klistret til veggen, og skyter nedover når jeg møter de). Av og til "vet" fienden simpelthen hvor jeg er, uten noen forklaring. Kjøretøy skyter på deg kilometervis unna.

Fysikk (Hvorfor virker det som alt veier 2 gram? Vegger og tak blåser til himmels av den minste provokasjon)

Jeg liker tømmerhoggingen da.

Gameplay. Dette skulle være et spill der du står fritt til å utforske, da vil jeg ikke bli drept om jeg går utenfor usynlige grenser. Farcry gjorde en mye bedre jobb med dette. Dessuten, om jeg hopper oppå en tanks, dreper fyren i tårnet og kaster ned en granat i luka, forventer jeg ikke at den skal treffe en usynlig vegg og sprette rett opp igjen. Detaljer, detaljer.

Etter min mening er CoD 4 langt på vei det beste fpsspillet i år :)

Endret av Lilac1

Jizez.. Spill MP MP ! !

Dra dere inn på TV2servere // andre norske servere og få opp litt aktivitet :)

Singeplayer er kun skapt for å gi noen timers underholdning, mens MP i dette spillet kan gi dere så mye mye mer dersom dere i det gir det en sjanse.

Bortimot alt jeg leser på dette forumet er hva folk syntes om Singleplayeren, vel.. den har jeg ikke giddi prøvd engang og jeg har hatt spillet siden release... Multiplayeren er fantastisk moro OG utfordrene! :D

Sleng dere online folkens, det er der spillet har sin gameplaystyrke !

Endret av -=PuNkGuY=-
Etter nå ha kommet meg til slutten hvor jeg skal styre en av disse landings fartøyene igjennom noen fjell kjeder så kom jeg frem til denne basen da ble jeg så dritt lei dette så jeg avinstallerte hele driten.
"Rundet Crysis her er min DOM (Spoilers)"

Når du ikke en gang gidder å spille gjennom hele spillet skjønner jeg ikke hvordan du kan gi en dom på hele spillet, dessuten er det en egen post der man kan si sin mening/dom, blir jo bare teit med en egen post med tittel "rundet crysis her er min dom" når du ikke en gang har spilt gjennom det..

Jizez.. Spill MP MP ! !

WORD

Jizez.. Spill MP MP ! !

Dra dere inn på TV2servere // andre norske servere og få opp litt aktivitet :)

Singeplayer er kun skapt for å gi noen timers underholdning, mens MP i dette spillet kan gi dere så mye mye mer dersom dere i det gir det en sjanse.

Bortimot alt jeg leser på dette forumet er hva folk syntes om Singleplayeren, vel.. den har jeg ikke giddi prøvd engang og jeg har hatt spillet siden release... Multiplayeren er fantastisk moro OG utfordrene! :D

vel, nå er jo dette i hovedsak et singleplayer spill, men ja, multiplayern er kul :)

men når jeg skal inn på en server så kommer det opp en feilmelding om at servern ble disconnecta, tar jeg dog quick match, så kommer jeg meg inn på en, hva er problemet?

Jeg er ihvertfall enig i at den første delen var grei, men så sluttet det så jævlig trasig.

45% av spillet var gøy.

Rundet spillet på 10 timer.

Storyline: 3,5/10

Grafikk 10/10

Gameplay: 5/10 (syns skytedelen var nokså dårlig)

Men fy faen så kort spillet virker, er jo jungelen, vektløsgreia, og så skipet.. og der tar det slutt -_-

Virker mer som om spillet var til for å vise grafikk jo!

Når du ikke en gang gidder å spille gjennom hele spillet skjønner jeg ikke hvordan du kan gi en dom på hele spillet, dessuten er det en egen post der man kan si sin mening/dom, blir jo bare teit med en egen post med tittel "rundet crysis her er min dom" når du ikke en gang har spilt gjennom det..

Det er jo ikke så mye mer å se, eller gjøre etter at man skal fly forbi de fjellene..

Jizez.. Spill MP MP ! !

ikke alle spiller multiplayer, jeg holder meg kun til singleplayer.

Enig der. Det eneste multiplayer spillet jeg har likt er Team Fortress 2, ellers holder jeg meg kun til SP.

Jeg likte det ganske godt egentlig, tok en uventet turn når man kom ut fra fjellet. Synes kanskje det hadde vært kult om verden var enda mer øde, og ugjenkjennelig. Var litt teit det med å flyte rundt, men brydde meg ikke sånn veldig om det. Synes spillet var litt kort og med for brå slutt. Oh shit, superbarskfiendesomeieralle, jeg tarn!

Alt i alt, god følelse. Ikke på langt nær så bra som hl2 spillene så klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...