Gå til innhold

Rundet Crysis her er min DOM (Spoilers)


Anbefalte innlegg

Hvordan er det fysisk mulig og lage et spill som går fra brilliant til makkverk. ?

 

Siste 3 uker så har jeg jobbet meg igjennom dette..... hvor vi starter med et level design som er helt utrolig hvor lenger du kommer ut i spillet jo jævligere blir det.

 

Etter nå ha kommet meg til slutten hvor jeg skal styre en av disse landings fartøyene igjennom noen fjell kjeder så kom jeg frem til denne basen da ble jeg så dritt lei dette så jeg avinstallerte hele driten.

 

350,- for dette.....

 

I etter tid så ser jeg nå hele dette spillet er så hypet opp og det er jo lett se hvorfor.

 

Crysis er veldig imponerende når du er i jungel men når du kommer ut av den er dette heller dårlige greier.

 

Så dette var skuffende saker.

Endret av alphadec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jungel og å faktisk slåss mot mennesker var utvilsomt interessant men å gli rundt inni det fjellet... Etter det gikk spillet rett i dass. Syns spillet var veldig skuffende.

 

Er litt enig med deg der! Og særlig om lvl hvor en fløy vektløst inne i fjellet. Ble litt fjåsete, unnskyld uttrykket. For etterpå ble ikke spillet helt det samme. Men veldig skuffende var det ikke. Helt middels. Hverken mer el mindre.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar
Hvordan er det fysisk mulig og lage et spill som går fra brilliant til makkverk. ?

 

Siste 3 uker så har jeg jobbet meg igjennom dette..... hvor vi starter med et level design som er helt utrolig hvor lenger du kommer ut i spillet jo jævligere blir det.

 

Etter nå ha kommet meg til slutten hvor jeg skal styre en av disse landings fartøyene igjennom noen fjell kjeder så kom jeg frem til denne basen da ble jeg så dritt lei dette så jeg avinstallerte hele driten.

 

350,- for dette.....

 

I etter tid så ser jeg nå hele dette spillet er så hypet opp og det er jo lett se hvorfor.

 

Crysis er veldig imponerende når du er i jungel men når du kommer ut av den er dette heller dårlige greier.

 

Så dette var skuffende saker.

 

 

brukte du tre uker?

tok meg 5timer.

Lenke til kommentar

Helt enig med trådstarter. Starten av spillet er morro, løpe rundt i jungelen og skyte folk er alltid en slager, men jo lenger inn i spillet man kommer jo mer ensformig og dritkjedelig blir det.

 

Den kuleste kampen i spillet etter min mening er ved gruveinngangen hvor det er koreanske techsuit folk gjemt overalt. Der var det fett å være Rambo og snike seg rundt og ta de ut en etter en, men utenom det var spillet møkkekjedelig jo lenger ut man kom.

 

Flyvedelen var også rimelig rævva, var kult helt til å begynne med, men etter to minutter ble det til noe jeg stresset med å få ferdig pga rævva kontroller og action.

 

Nei, starten på spillet er helt klart på topp, men etterhvert så synker spenningen og synet på spillet så til de grader at det ikke er verdt pengene i det heletatt.

Lenke til kommentar
Hehe, er glad jeg lar meg lett underholde, ellers ser det ut som de fleste spill ville sugd hardt.

 

Gleder meg til Far Cry 2, veldig likt Crysis, men følger litt mer den stilen jeg ønsker.

 

Tror crytek bør konsentrere seg litt om gameplay og historie nestegang!. Og kommer nok ikke til og løpe og kjøpe den!.

 

Valve er nok fremdeles konge selv om grafiken ikke kan måle seg med deler av crysis!.

Endret av alphadec
Lenke til kommentar
Hvordan er det fysisk mulig og lage et spill som går fra brilliant til makkverk. ?

 

Siste 3 uker så har jeg jobbet meg igjennom dette..... hvor vi starter med et level design som er helt utrolig hvor lenger du kommer ut i spillet jo jævligere blir det.

 

Etter nå ha kommet meg til slutten hvor jeg skal styre en av disse landings fartøyene igjennom noen fjell kjeder så kom jeg frem til denne basen da ble jeg så dritt lei dette så jeg avinstallerte hele driten.

 

350,- for dette.....

 

I etter tid så ser jeg nå hele dette spillet er så hypet opp og det er jo lett se hvorfor.

 

Crysis er veldig imponerende når du er i jungel men når du kommer ut av den er dette heller dårlige greier.

 

Så dette var skuffende saker.

 

 

brukte du tre uker?

tok meg 5timer.

 

 

Må jo prøve og nyte spill litt da, rota veldig lenge rundt på disse strendene!, løftet opp skilpader, osv. :D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt lenger enn til vektløs-delen, da gadd ikke jeg mer.

 

Trodde ikke det kunne bli dårligere enn den biten men det ble det!.

 

Mitt tips til crytek er og gå tilbake og lage grafik demos for nvidia.

 

For ikke og snakke om "fysiken" i dette spillet som er helt ----> BÅNN ikke mye havoc her nei.

Lenke til kommentar

Synes Crysis var helt OK, som forventet var alt untatt jungelen dårlig lagd, og jeg hadde vært fornøyd med å bare snike meg rundt for å drepe folk i jungelen, men nei det gikk visst ikke...

 

Gleder meg til Far Cry 2, veldig likt Crysis, men følger litt mer den stilen jeg ønsker.

 

Indeed, spillet skal visst være enormt, med en størrelse på 50 km2. Pre-alpha videoen der de viste 1 km2 var jo enorm, gleder meg :wee:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

http://gamer.no/nyhet/pc/forste_info_om_crysis_2/45776

"Crytek sikter imidlertid på å forbedre grafikken kraftig. Et område de vil fokusere spesielt på er ansiktsanimasjoner og teksturer. Målet er å få grafikken i Crysis 2 opp på "film-nivå"."


Dere burde kanskje ikke forvente store greiene fra Crysis 2 gameplay/story messig, om dere ble skuffet av 1ern.

Slik jeg har forstått det, døde de fleste mennsker ut i slutten av 1ern, og noen supersoldater var på vei tilbake.....
sounds like ailien vs man-with-suit oppskrift.

Skal dem sikte på "film-nivå" blir det noen tiår til vi får se noe som helst uansett...


Tipper dem satser på en hypebølge igjen, som forsåvidt virker til å ha virket de siste årene på nesten samtlige anmelder sider også.


edit_
Angående alpha og beta versjoner, så er det en tendens til at disse "viser litt for sterke muskler"....

Husker jeg ble veldig imponert av en nuklear blast vist i Crysis, men noe slikt kan ikke gjenskapes slik jeg har forstått det. Det man har klart i sandbox2 er mininuke og tanknuke, men både det visuelle og det fysiske er virkelig tamt.

I STALKER skulle man få kjøretøy og (helikopter?), dette ble trukket, og det var ganske tydlig hvorfor. Vanvittig mye mindre areal og frihet enn "lovet".

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
http://gamer.no/nyhet/pc/forste_info_om_crysis_2/45776

 

"Crytek sikter imidlertid på å forbedre grafikken kraftig. Et område de vil fokusere spesielt på er ansiktsanimasjoner og teksturer. Målet er å få grafikken i Crysis 2 opp på "film-nivå"."

 

 

Dere burde kanskje ikke forvente store greiene fra Crysis 2 gameplay/story messig, om dere ble skuffet av 1ern.

 

Slik jeg har forstått det, døde de fleste mennsker ut i slutten av 1ern, og noen supersoldater var på vei tilbake.....

sounds like ailien vs man-with-suit oppskrift.

 

Skal dem sikte på "film-nivå" blir det noen tiår til vi får se noe som helst uansett...

 

 

Tipper dem satser på en hypebølge igjen, som forsåvidt virker til å ha virket de siste årene på nesten samtlige anmelder sider også.

 

Er ikke lenge siden jeg så et film clip på youtube med gjengen bak Farcry/Crysis som sa "farcry" hadde en veldig dårlig story...... ;)

 

NO SHIT SCHERLOCK!.

 

Også presterer de dette.

 

Er klart vi er intressert i foto realistisk grafikk men hehe 98% grafikk og 2% story er ikke helt hva nå jeg er ute etter.

Det verste med crysys må være fysiken! den var helt bånn, satt på half life 2 med engang for og skyte på litt tønner for og se om det var bedre, OG JA!!! hl2 fysiken knuser crysis.

Lenke til kommentar
Synes Crysis var helt OK, som forventet var alt untatt jungelen dårlig lagd, og jeg hadde vært fornøyd med å bare snike meg rundt for å drepe folk i jungelen, men nei det gikk visst ikke...

 

Gleder meg til Far Cry 2, veldig likt Crysis, men følger litt mer den stilen jeg ønsker.

 

Indeed, spillet skal visst være enormt, med en størrelse på 50 km2. Pre-alpha videoen der de viste 1 km2 var jo enorm, gleder meg :wee:

 

Enig med det som blir sagt om Far Cry 2, det ser unektelig møkkbra ut! Jeg tror heller ikke at Far Cry 2 kommer til å kreve like my som Crysis, ettersom det er store, åpne savanne områder man løper rundt i, som da krever mye mindre av maskina enn en diger jungel med trær overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...