tiiim Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ..kjører alltid utenom el paso jeg også pga samme problemer ... Disse spillene har skikkelig potensiale mener jeg, håper snart det kommer en SKIKKELIG lastebilsimulator. Grensen mellom USA og Mexico er jo latterlig kjedelig:p håpet det skulle være skikkelig kontroll, masse vakter etc.. ..også veien på andre sia er like bra som i USA.. har selv vært på grensen og seriøst.. man kan se stor forskjell på USA og Mexico.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ..kjører alltid utenom el paso jeg også pga samme problemer ... Disse spillene har skikkelig potensiale mener jeg, håper snart det kommer en SKIKKELIG lastebilsimulator. Aka Rig'n Roll, men det blir jo utsatt hele *** tida Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ..men ser jo at rig'n'roll ikke blir like stort da.. men ser jo ut til at det er mer fokus på historie/gameplay. ...I 18WoS så er jo hele usa deler av canada og mexico I Rig'n'roll er det kun deler av california og nevada... Skulle ønske jeg fikk se Alaska også.. glatt og masse snø.. Wohooo!! Men Rig'n'roll ser utvilsomt ekstrmt bra ut i forhold til alt annet til nå... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ..men ser jo at rig'n'roll ikke blir like stort da.. men ser jo ut til at det er mer fokus på historie/gameplay. ...I 18WoS så er jo hele usa deler av canada og mexicoI Rig'n'roll er det kun deler av california og nevada... Skulle ønske jeg fikk se Alaska også.. glatt og masse snø.. Wohooo!! Men Rig'n'roll ser utvilsomt ekstrmt bra ut i forhold til alt annet til nå... Rig'n'Roll er bare California, men det betyr ikke at det blir mindre enn kartet til 18 WoS spillene selv om de har hele USA Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 noen som vet hva som skjer rundt dette spillet fortia da?! er jo så stille :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg