sparks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har gått igjennom en del redigering. Tyenfjellet, Jotunheimen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Likte dette, jeg.. Hvordan blir det med en annen beskjæring? Lurer på om det er nødvendig med det øverste lyse feltet eller ei. Selv om det bidrar til å gjøre bildet veldig mektig Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Liker det godt, veldig stilig! I redigeringa kan du prøve sharpen edges i Photoshop hvis det er det du bruker. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror det har blitt litt bedre hvis kanten på fjellet hadde vært skarpere Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke spesielt glad i den type redigering. Men jeg skjønner dog godt hva dere mener. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Akkurat hva er det du sikter til? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Liker fargene i bilde utrolig godt, men som folk nevner det noe med kantene på fjellet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Akkurat hva er det du sikter til? Gjøre kanten skarpere, men jeg liker at den er litt tonet ned. Kan legge ut en versjon med et fjell som er både skarpt og helt sort Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Akkurat hva er det du sikter til? Gjøre kanten skarpere, men jeg liker at den er litt tonet ned. Kan legge ut en versjon med et fjell som er både skarpt og helt sort Det trenger egentlig ikke være helt kniv skarpt, men på dette bildet ser det ut som du har fått en grønnekstrastek over kantene. Og det er ikke pent. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, ser hva du mener men er fremdeles ikke enig altså. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette blir litt elg-i-solnedgang-aktig for meg, bare uten elgen og med en blågrønn himmel i stedet for den oransjerøde. Mye av grunnen til at mange har sansen for elg i solnedgang er fordi det er pent for øyet og fordi elgen er der. Her er det ingen elg, som sagt, det er bare tomhet, en abstraktform som er langt fra stygg, men det er på en måte ikke noe å tenke over her, det er ingenting å se på, det blir litt platt, tomt og kjedelig. Behold formatet, men sørg for å få inn et eller annet element, for det du har der nå er bare en bakgrunn, og bakgrunner i seg selv er sjeldent noe man kan dvele ved. Dog, som bakgrunn, er dette veldig tiltalende. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 can I c original? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Du har helt rett theriksen, men som sagt er dette mer et stemningsbilde enn bilde med motiv. Skal ikke prøve å beskytte meg selv, eller være redd for å ta i mot kritikk - tvert i mot! Formålet var vel å skape mer noe tiltalende, ikke å fortelle en historie i denne omgang Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 kan jeg få se orginalen ?_? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå