oyvindhauge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) De eneste som liker Load, Reload og alt drittet etter det er stort sett husmødre og Unger som tror de hører på Metal!!!!!!Metallica blir aldri det samme igjen.... Metallica Døde med Cliff!!! Metallica er også et kjerne eksempel på et Band som svikter Fansen for penger. Så feks Justice, Blackend, Harvester, og One rocker ikke? Selv om Puppets er "THE album" synes jeg faktisk en del av St. Anger er ganske bra live. Bølgeblekktrommene blir ikke så skarpe. Jeg går ikke så mye på andre konserter (andre band), men jeg synes 'tallica viser stor spilleglede og det virker på meg som om at de faktisk digger konserter (dog mulig jeg er vel naiv...). At de vil tjene penger er vel helt naturlig, alle vil vel det. Jeg synes det er bra de gir meg mulighet til å skaffe meg bra lydopptak av de konsertene jeg har vært på (http://www.livemetallica.com/). At de tok opp piratkopiering er forsåvidt fornuftig. De har sikkert mer penger enn de trenger, men andre artister og ikke minst utviklere av pc-spill er avhengig av inntekter fra salg. Det ville være veldig synd om pc-spill og musikk forsvant fordi ingen gadd å bruke penger på det. 60 kroner for et konsertopptak hvor jeg har vært synes jeg er billig, 3-400 kroner for et pc-spill jeg kan spille mer enn 20-30 timer er også billig feks Organge Box, og CoD4. At Metallica nå deltar i spillbransjen synes jeg er naturlig. Hva hadde et Rock Band spill vært uten de store, mest kjente artistene? Ta feks spill som Fifa, NHL, NBA, Forza, GT, osv osv det er jo bøtter og spann av artister, spillere, merker osv. At Metallica deltar i spillbransjen er like naturlig som at Ronaldo og Manchester United gjør det. Edit:leif Endret 5. desember 2007 av brukernavnerkjipt Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Må si meg enig her. ...And justice for all og The Black Album er plater jeg har hatt mye glede av - og kara rocker fortsatt helt sinnsykt live! Endret 5. desember 2007 av mcgroven Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan være enig i at Justice og delvis Black Album er gode plater men det er ikke i nærheten av det de ga ut før det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan være enig i at Justice og delvis Black Album er gode plater men det er ikke i nærheten av det de ga ut før det. Helt enig.. Det er ikke til å stikke under en stol at Load og Reload var store skuffelser for fansen som ble fans før black album. Skjønner godt at 'oldschool-metalfolk ikke liker St.Anger. Vil også benytte muligheten til å hedre Dimebag, som var en av de som fortsatte der Metallica sluttet. I dag er det tre år siden han døde. RIP Dimebag Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) R.I.P Dimebag han var metals ansikt på 90-tallet han videreførte metal tradisjonen da alle andre begynte med Hip-Hop og Grunge. Endret 12. desember 2007 av Zollid Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 R.I.P Dimebag han var metals ansikt på 90-tallet han videreførte metal tradisjonen da alle andre begynte med Hip-Hop(ape musikk) og Grunge. Ape musikk? Lest for mye på Vigrids hjemmesider nå? Først slenger noen dritt om meksikanere, og så er det svarte som får gjennomgå. Dere underbygger bare myten om rockere som tilbakestående, rasistiske og intolerante mennesker. Gratulerer! Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Sorry! Det var kanskje litt feil formulert. Har redigert skal redigere posten. Det ble vel litt feil og kalle det ape-musikk siden mye av hip-hop'en er jo relativt gode samfunnskildringer. EDIT: Jeg mente ingenting rasistisk med og kalle Hip-Hop for "ape-musikk", men ville bare ytre at jeg ikke er noe glad i musikken. Endret 12. desember 2007 av Zollid Lenke til kommentar
Ilikegames Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kan ikke få uttrykt meg nok om hvor mye jeg gleder meg til det nye albumet:) og jeg fikk et ganske annerledes inntrykk av St.Anger etter å ha sett Some Kind Of Monster! og btw, det var ikke mange husmødre og unger på Valle Hovin i sommer, når Metallica spilte for over 40.000 ekte fans;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg