Gå til innhold

Rock Band kaprer Metallica (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell mellom ulovlig og lovlig nedlasting av sanger da ;)

At folk buet på Lars under Music Awards den dagen når han kritiserte Napster var helt sinnsykt, altså er folk FOR ulovlig nedlasting eller ? Faen de lager jo bra musikk, folk må da betale for det. Ellers ender vi jo opp med en musikkløs verden.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Haha metallica har så mye dårlige ideer.

"Hei gutta vi annsetter en meksikaner på bass"

"Vi skal ikke lage et helt album med den mest irriterende skarptromma ever a?"

"Gitarsoloer? Skal vi med det a?"

"Fuck alle som vil høre på musikken vår uten å betale"

Etter loaded har det gått nedover ass

Endret av Azper
Lenke til kommentar

loaded?

Lenke til kommentar

Det er noe med stilen i Rock Band som gjør at jeg ikke liker det fullt ut. Ellers ser spillet greit ut - til tross for evt. høy pris? ...

Off-topic; Azper, som hvilket som helst band i det hele tatt er det alltid en grunn til hvorfor "dårlige idéer" brukes. I Metallica sitt tilfellet hadde de det ikke så finfint i humøret under St. Anger-tida (i alle fall ikke i like høy grad som på 80-tallet samt i starten av 90-tallet), som gir en generell grunn (imo) til hvorfor låtene er blitt så negativt livløse/energifylte. Mao. også enig i at det gikk nedover etter Load/ReLoad-epoken (bortsett fra S&M som tydeligvis var et lite smil for bandet).

Jeg tror vi kan regne med et bedre band og et bedre album nå.

Lenke til kommentar

Er jo en trend dette med å klage på alt Metallica har foretatt seg etter Black Album, men sannheten er at det er jævlig mye bra. Selv på album som Load og Reload så er det mye bra, men der har ikke gutta langt hår vøtt - og da må man jo klage. For vi vet jo alle at HevyMetal-folk skal ha langt hår og synge om døden. Jebus!

Synes Rob gjør en knalljobb jeg, og jeg gremmes av innlegget til Azper.

Jeg har forståelse for at folk som lever av å selge musikken de lager blir provosert når folk stjeler den. Tipper de fleste her inne som jobber hadde blitt irritert om dere ikke fikk lønning for alt arbeidet deres. Sannheten er jo at Lars ikke planla noen stor Napster-aksjon, men at det heller var en spontan greie han fikk for seg. Selvfølgelig så angrer han når han så reaksjonen på folk, men denne "Metallica er imot bla bla" instillingen har jo folk bestemt seg for å ha - selv om de viser mange tegn på å prøve det motsatte. Man kan lovlig laste ned musikken dems fra nettsidene dems, så denne nyheten om Metallica i Rockband overrasker meg ikke. :D

Gleder meg utrolig mye til den nye plata, tror det blir bra - de er fullstendig klar over at skarptromma til Lars ikke hørtes bra ut sist gang, så det slipper vi ihvertfall denne gangen. Personlig håper jeg det blir mye instrumental harmonisk musikk, og at man lar Rob få uttrykke seg litt :D

cheers!

Lenke til kommentar

loaded?

Mener vel Load/ReLoad vil jeg tro.

Robert Trujillo er født i California. Ble det en bedre ide nå eller? Han er en knallbra bassist, så hvem bryr seg vel om hvor foreldrene hans kommer fra. Du vet vel da at Ulrich er dansk? Eller er det greit så lenge man kommer fra skandinavia og USA? Tåpelig :p

St.Anger er jo regnet som et av de bedre albumene(bortsett fra de fra 80-tallet) av mange. Jeg er ikke en av dem, selv om jeg mener St.Anger er et brukbart album.

Og det var heller ikke sånn at de boikottet gitarsoloer på forrige album. De bestemte seg for at de ikke skulle tvinge dem fram og heller legge dem til om de passet. Jeg liker gitarsoloer jeg, men det er greit at de ville prøve noe nytt etter så mange år.

Lenke til kommentar

Hvor bassisten er fra har ingenting og si.

Skarptromma suger, ja. 100% enig med deg der.

Harry runkesoloer av kirk`s type ble teit etter 80tallet, og vil alltid være teit.

Metallica har ikke lagd noe brukbart etter "Master of puppets" og burde dø i en grøft.

Lenke til kommentar

Hvor bassisten er fra har ingenting og si.

Skarptromma suger, ja. 100% enig med deg der.

Harry runkesoloer av kirk`s type ble teit etter 80tallet, og vil alltid være teit.

Metallica har ikke lagd noe brukbart etter "Master of puppets" og burde dø i en grøft.

Så om du er på en fest, og det tilfeldigvis runger fra "...And Justice For All" i bakgrunnen, så blir du forbanna og skifter track?

For å sitére Lena, fra døden på Oslo S (eller Harald Eia); "IKKE NARR MEG TIL Å LE!"

Men ja, on-topic: Jeg har følelsen av at dette albumet blir en suksess. De har jo kvittet seg med Bob Rock, og heller fått tak i gamle produsenten til blant annet Rage Against The Machine, husker ikke navnet, men han kan sakene sine!

Rock Band høres også ut som et ganske interresant konsept. Har ikke helt orientert meg om hvordan det fungerer, men en suksess blir det nok!:)

Lenke til kommentar

De eneste som liker Load, Reload og alt drittet etter det er stort sett husmødre og Unger som tror de hører på Metal!!!!!!

Metallica blir aldri det samme igjen....

Metallica Døde med Cliff!!! Metallica er også et kjerne eksempel på et Band som svikter Fansen for penger.

Endret av Zollid
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...