Babelfisken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Pga av flytting av filer, endring av PC navn med mer har jeg nå en mappe med undermapper og 5gb med data der alle filene er blokkert. Under engenskaper kommer følgende melding opp: "Denne filen kommer fra en annen datamaskin. ......" og knappen "Fjern blokkering". Knappen fungerer den men jeg har lite lyst til å gå gjennom tusenvis av filer med samme operasjon. Noen som har forslag til hvordan dette kan ordnes litt enklere? Lenke til kommentar
Multimaster Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Pga av flytting av filer, endring av PC navn med mer har jeg nå en mappe med undermapper og 5gb med data der alle filene er blokkert. Under engenskaper kommer følgende melding opp: "Denne filen kommer fra en annen datamaskin. ......" og knappen "Fjern blokkering". Knappen fungerer den men jeg har lite lyst til å gå gjennom tusenvis av filer med samme operasjon. Noen som har forslag til hvordan dette kan ordnes litt enklere? Her finner du det du trenger: Fjern Blokkering .... i tilfellet du lurer ... bare 3 år etterpå lissom Endret 20. januar 2010 av Multimaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå