Flakkmeister Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har et 2.1 system til pcn som jeg bruker hvis jeg ikke bruker hjemmekinoen. Det er digitalt, så det er avhengig av digital utgang (ikke optisk). Har helt til jeg installerte nytt system i dag brukt den gule digitalutgangen på SB live kortet mitt, og det har funket helt fint. Når jeg kobla opp den nye maskinen så satte jeg høyttalerne i den gule lydutgangen på hovedkortet, siden jeg regnet med at det var digital lydutgang, men jeg får ikke noe lyd ! (har installert driverne og alt det der) Har ikke nForce2 kortene annen digital utgang enn den optiske?? Eller er det noe jeg har oversett ? Takker for svar! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har du ikke brukermanual som forteller deg hvordan du kobbler opp lyden på kortet ditt, eller se på hjemme siden til abit-usa.com Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Finner verken info om dette i manualen eller på websiden :-? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 nf7s, har bare optisk digital-utgang (ikke coax) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har du skrudd på lyd ut?, og innstalert lyddrivere? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Finnes det noen slags overgang så jeg får omgjort det til coax? Litt kjipt å ikke ha høyttalere liksom...... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå