mandela Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tullball. Hvis du følger litt med på hva du klikker på er det VELDIG enkelt å velge bort all skiten som Messenger installeren foreslår å installere.Ikke tullball, men et faktum for en god del mennesker rundt omkring. http://www.theregister.co.uk/2007/10/25/wi...s_update_snafu/ I tillegg kan det være et helvete å få fjernet møka: http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost....84&SiteID=1 Malware er ondsinnet programvare. Ville heller kalt dette bloatware Fra wikipedia: "Malware is software designed to infiltrate or damage a computer system without the owner's informed consent." Førstnevte gjelder her Endret 6. desember 2007 av mandela Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nettopp, som jeg sa: tullball. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nettopp, som jeg sa: tullball.hvorfor gidder du å spam æ? ms desktop search har for mange blitt installert uten spørsmål via betaversjoner av live-pakka og i tillegg fulgte det ingen uninstaller for programmet. THE END Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 betaversjoner... beta.. hmmm... beta? Ettersom du liker å hente ting fra Wikipedia; "A beta version is the first version released outside the organization or community that develops the software, for the purpose of evaluation or real-world black/grey-box testing. The process of delivering a beta version to the users is called beta release. Beta level software generally includes all features, but may also include known issues and bugs of a less serious variety." Kanskje det er en known issue? Forøvrig vil jeg ikke si dette passer inn på wikipedia sin definisjon på malware, men det gjør jo tydelig ikke du heller Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ettersom du liker å hente ting fra Wikipediahar du studert mitt postingsmønster? For min del ble den installert via en betaversjon av live, uansett, det har skjedd med "vanlig" versjoner også OG at programmet er i beta rettferdiggjør ikke installasjon av uønsket, separat programvare (noe må være seriøst galt med logikken din ), er du veldig skeptisk og bryr deg, kan du tråle gjennom denne tråden: http://it.slashdot.org/article.pl?sid=07/1...23 Endret 6. desember 2007 av mandela Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har også installert sp 3 nå, ser heller ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Noget nytt? =D Er XP SP3 RC1 d meste av bare en samlepakke med oppdateringer? Endret 11. desember 2007 av RevelleR Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noget nytt? =DEr XP SP3 RC1 d meste av bare en samlepakke med oppdateringer? Ikke bare. Les mer i den PDF filen du kan laste ned herfra. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vil XP SP3 Engelsk funger fint XP Norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå