Iceman22 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Etter å ha kjørt filen windowsxpsp3hack.cmd som administrator, er SP3 plutselig tilgjengelig via Windows Update Kjørte denne nå og testet windows update, men fant ingen SP3, noen triks? Restarte f.eks? Funket her, tok ikke rs. Size: 70,6 MB - 336,1 MB Windows XP SP3 Release Candidate 1 is a cumulative service pack that includes all previously released updates for Windows XP, including security updates, out-of-band releases, and hotfixes. It contains a small number of new updates, but should not significantly change the Windows XP experience. After you install this item, you may have to restart your computer. More information for this update can be found at http://support.microsoft.com/kb/936929 Men vil dette være akkurat det samme som den i januar? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere som finner SP3, har dere norsk eller engelsk XP versjon? Det har vel kanskje sitt og si når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Satser på at vi slipper en "validation" for å bruke denne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 håper at MS ikke tvinger på folk ms desktop search slik som installasjon av live! programmer gjør, uten å spørre Lenke til kommentar
grinaldo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere som finner SP3, har dere norsk eller engelsk XP versjon? Det har vel kanskje sitt og si når jeg tenker meg om.. Sikkert et godt poeng, ja, engelsk versjon her Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes det blir litt for mye reprise/resirkulering av gamle nyheter: *snip* Kan tenkes at HW.no har lite å skrive om dagen. Synes også det er mye om det samme. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Holder på å laste ned Sp3 etter å ha brukt hacken vist i linken tidligere i tråden. Har engelsk Xp. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere som finner SP3, har dere norsk eller engelsk XP versjon? Det har vel kanskje sitt og si når jeg tenker meg om.. Er nok ingen norsk versjon før den slippes i RTM versjon, og kanskje litt etter det og... Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er nok ingen norsk versjon før den slippes i RTM versjon, og kanskje litt etter det og... Ja kom på det etterhvert.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 håper at MS ikke tvinger på folk ms desktop search slik som installasjon av live! programmer gjør, uten å spørre Huh? Merkelig. Fikk spørsmål om dette når jeg installerte Live Messenger for noen dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det snakk om x64 støtte med regediten? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det snakk om x64 støtte med regediten? Ser ikke sånn ut... Windows XP Service Pack 3 (32-bit x86) Release Candidate 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes det blir litt for mye reprise/resirkulering av gamle nyheter: *snip* Kan tenkes at HW.no har lite å skrive om dagen. Synes også det er mye om det samme. Jeg syntes HW generelt er litt for trege med å komme med ting. Har en side med masse RSS'feeds og det er MYE som dukekr opp både på Digi.no og ITavisen.no før HW.no kommer med saken. Det er synd, for jeg holder liksom en knapp på HW.no fremfor Tore Neset i ITavien.. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min. Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min. Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista. poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min. Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista. poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware Tullball. Hvis du følger litt med på hva du klikker på er det VELDIG enkelt å velge bort all skiten som Messenger installeren foreslår å installere. Lenke til kommentar
t0mm96 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det snakk om x64 støtte med regediten? Fra Overview of Windows XP Service Pack 3 Windows XP SP3 is for x86 editions of Windows XP only. The x64 editions of Windows XP were serviced by Windows Server 2003 SP2. For additional information, go to Windows Server 2003 Service Pack 2. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min. Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista. poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware Malware er ondsinnet programvare. Ville heller kalt dette bloatware (med mindre MS' berømte overvåkningsfunksjoner følger meg, da ). Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det egentlig noe skikkelig nyheter som kommer eller har de stort sett samlet siste årets oppdateringer i en diger pakke? Microsoft har gitt ut en Overview of Windows XP SP3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå