Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

internett explorer lukker seg veldig ofte...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera.com. Har du først prøvd, går du ikke tilbake. :)

LIES!

jeg bruker firefox til vanlig, men tenkte jeg skulle prøve Opera. Det varte ikke fryktlig lenge før jeg var tilbake på firefox. Syns FF er generelt bedre en Opera.... men det er jo meg...

OT: kan muligens også være skadede filer i forbindelse med IE. men kjør igjennom den lange spyware sjekken/fixen som SNIPPSAT linket til, og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Opera.com. Har du først prøvd, går du ikke tilbake. :)

LIES!

jeg bruker firefox til vanlig, men tenkte jeg skulle prøve Opera. Det varte ikke fryktlig lenge før jeg var tilbake på firefox. Syns FF er generelt bedre en Opera.... men det er jo meg...

OT: kan muligens også være skadede filer i forbindelse med IE. men kjør igjennom den lange spyware sjekken/fixen som SNIPPSAT linket til, og se om det hjelper.

NOES, I does not tell teh lies! :p

Uansett har vel det å gjøre med hva man går over til først etter IE. Firefox er en ganske bra nettleser det og, skal ikke legge skjul på det, foretrekker Opera kun på grunnlag av personlige preferanser.

IE- der har du kroneksempelet på hvordan nettlesere IKKE skal være, sånn generelt.

Om trådstarter bruker IE6 kan du vel prøve å oppgradere til IE7, husker ikke om det lot seg gjøre i XP, eller om den var kun for Vista, men det kan muligens hjelpe på.

Lenke til kommentar
Eneste gangene som IE7 krasjer for meg for tiden både på XP og Vista er grunnet adobes flash9d.ocx tillegg.

Synderen = Adobe Flash Player (flash baserte annonser på web sider)

Neste gang trykk på details for å se opphavet til krasjen.

Har akkurat samme problemet. Kjører vista. Får opp at det er flash som lager krøll og en link til adobes hjemmeside. Har ikke funnet noen gode løsninger der. Lastet ned nyeste versjon men det hjalp ikke, så jeg lever med det foreløpig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...