Capitan Fracassa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tenkte jeg skulle dele en enkel, men positiv opplevelse fra Komplett. Kjøpte for over 2 år siden en 6GB iPod Mini fra Komplett. Etterhvert ble batteriet ganske dårlig, og til slutt ville den ikke lade mer i det hele tatt. I tillegg hadde den det med å sette seg selv på pause nå og da. Jeg sendte reklamasjon til Komplett, men var forberedt på å måtte kjempe for den da jeg var redd for at de ville bruke argument om at batteri ikke hadde mer enn 2 års reklamasjonsrett. Men etter noen få dager var saken behandlet, og resultatet var en flunkende ny 8GB iPod Nano. Eneste ulempen var at den nye mintgrønne fargen (etter min mening) er styggere en den gamle lime-grønne Så det er hyggelig å kunne rapportere om utmerket service en gang i blant. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så bra. Godt å høre positive reaksjoner også, i forhold til bare negative (Ikke med tanke på komplett altså, men generelt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå